Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › deze kennen we toch?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2012 om 16:08 #17239638
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier/opel-kadett-e-117029442.html?fh_view_size=100&q=kadett” onclick=”window.open(this.href);return false;
is deze niet van een forumlid???
Mooie kar trouwens :thumbup8 oktober 2012 om 16:11 #17900037Klopt komt me ook erg bekend voor.
8 oktober 2012 om 16:40 #17900036volgens mij is deze van SALUMA
8 oktober 2012 om 16:41 #17900035naam weet ik niet meer,heb m Dronten een keer gezien,echt een mooie wagen nog.
8 oktober 2012 om 19:07 #17900034@harryastra wrote:
volgens mij is deze van SALUMA
Klopt is van saluma….jammer dat ie hem weg doet :( moet hij dadelijk in de volvo rond tuffen
8 oktober 2012 om 20:52 #17900031zo te zien wil ie een oudere Opel,we zien vanzelf wel wat t wordt.
Denk als je hem koopt,dat er een goeie wagen aan hebt,hij is er voor wat ik zag op t forum altijd erg zuinig op geweest.9 oktober 2012 om 13:07 #17900055Saluma, daar is deze kadett E –nog– van !!
Jeetje……………………………..Rik :D
9 oktober 2012 om 14:41 #17900054Deze ken ik ook,inderdaad.
Ik was van plan om inderdaad een oudere Kadett te kopen van het geld (en misschien wat bijleggen) voor een oudere Kadett.
Maar (ZUCHT) als ik nu naar buiten kijk en hem zo zie staan…….kan ik het eigenlijk niet over m’n hart verkrijgen.
Ook het eventuele laswerk wat aan een oudere Opel zit,is een soort hindernis voor me.Wat ik hier op het forum zie wat mensen kunnen met een lasapperaat,werelds.Maar ik heb daar geen kaas van gegeten.Ook mijn vrouw vindt het een groot risico wat je gaat lopen als deze Kadett weggaat en een oudere komt hier te staan.Ook de vraag hoeveel krijg ik voor de Kadett E van mij.Zal nooit veel wezen.
Ik ga hem vanavond verwijderen en het geld wat ik heb spanderen aan de Kadett.
Sorry dat ik jullie liet schrikken,maar ik blijf in de Kadett rijden!!!!
groetjes Marcel9 oktober 2012 om 14:44 #17900053Goed gesproken :wors
9 oktober 2012 om 14:57 #17900052Ik heb hem reeds verwijderd!
9 oktober 2012 om 15:04 #17900051goed zo,
reken er maar dik op dat een oudere kadett je veel werk bezorgd. en als je niet kunt lassen kan dat veel geld kosten.
en een oudere kadett zonder laswerk is meestal onbetaalbaar en een speld in een hooiberg.lekker blijven rijden in deze kadett, super mooi ding!
maar ik ken het gevoel, heb ook getwijfeld om mijn d kadett te verkopen voor een oudere kadett, maar gelukkig niet gedaan :thumb
9 oktober 2012 om 15:25 #17900050Christian,
dan zitten we op 1 golflengte.
Ik denk dat het een opwelling was om de E te verkopen.Maar diep in m’n hart durf ik het gewoon niet aan.Mede door wat jij al zei,laswerk kan een hoop geld kosten.Wat mij wel opvalt is dat voor een C Kadett best wel een hoop geld gevraagd wordt en dan zien ze er niet zo netjes uit,terwijl mijn E er in princiepe netter uit ziet.
Zal de E Kadett een soort zwart schaap zijn?
9 oktober 2012 om 15:33 #17900049Goed zo Marcel, je hebt een heeeel verstandige beslissing genomen.
Je weet NU wat je hebt en wat je daarna krijgt is afwachten !!De Kadett E een zwart schaap ?
Wat bedoel je daarmee ?Rik :D
9 oktober 2012 om 15:38 #17900048@Rik,
de Kadett een zwart schaap………..daar bedoel ik mee als je het over een Kadett E heb,dan krijg je gelijk om je oren van roestbak enz.
Het valt me op dat er voor een Kadett E soms maar €500,- geboden wordt,terwijl eigenlijk alleen maar de wielkastranden achter een zwak punt zijn en voor de rest gaat hij maar gewoon door.
Hij staat dus bekend om zijn zwakke achterkant en dat is het enigste wat mensen zien van de E.
Elke auto heeft zo zijn minpuntjes maar het is net of daar overheen gekeken wordt.Tenminst,dat is mijn visie.
Ik heb (dat blijkt maar) een zwak voor de E.
9 oktober 2012 om 15:45 #17900047Denk dat de E nog net iets te jong is om byzonder gevonden te worden
9 oktober 2012 om 15:52 #17900046Saluma:
Inderdaad, de wielkasten zijn een gewild onderwerp om een E kadett compleet af te zeiken en vooral daarop te wijzen.
Dit geld ook wel voor de dorpels.
Maar………………………………….vraag je die criticasters of zij ook iets anders kunnen opnoemen behalve plaatwerkgezeik dan staan ze
met de bek vol tanden.
Technisch is de E kadett weer zeer sterk, daar hoor je niemand over.Andre:
Ja, ik denk dat je gelijk hebt maar ik las ergens (waar weet ik niet meer) dat er nog maar 1909 E Kadettjes rondrijden hier in Nederland –iemand die dit bevestigen kan? —
Dus bijzonder worden ze zeer zeker alleen nu nog niet zo.Wel krijg ik met mn E veel aanzien in het verkeer met af en toe een duim voor mn E.
Rik :D
9 oktober 2012 om 16:13 #17900045Ik ben ook heel nieuwsgierig waar dat soort cijfers vandaan komen je ziet dat soort cijfers vaker.
Ben heel benieuwd daar naar en niet alleen voor de Kadett E.9 oktober 2012 om 16:17 #17900044Er is wel een topic met allemaal cijfers maar die zullen nu wel gedateerd zijn.
Ik zoek even daarnaar, dan heb je altijd watRik :D
9 oktober 2012 om 16:41 #17900043Een oudere kadett is onderhand best zeldzaam om in echt goede conditie te vinden. En anders is er vaak een hoop werk in gegaan ;)
Daarom logischerwijs duurder dan een E-kadett, welke nou eenmaal al heel lang bekend staat als goedkope snelle trapbak voor petjes.
En ik zeg bekend staat!! Want ik vond het altijd een heerlijke auto. ;)Maar qua roest kan je je bij de E aardig vergissen. Een E kan er behalve misschien de wielranden optisch nog best goed uitzien. Maar onderhuids kan ie al op veel plekken goed verrot zijn.
Kijk maar eens goed naar de E-kadett restaraties hier. De voorophanging blijkt elke keer een makkelijk roestend iets ;) Ook lekbakjes achter, voorbalk, dorpels.. Mooi topic van nu is dat van vinci, die echt heel mooi werk laat zien met zijn E!Heb je een goede en bevalt ie nog prima.. gewoon houden!
9 oktober 2012 om 16:50 #17900042Mooi dat je hem houdt :thumb ….heb zelf ook zitten te kijken voor een C-kadett…..maarja…ik rijliever niet met mijn E in de winter met die pekel en met een C zou ik het helemaal niet doen. En kost een goeie nog flink wat flappen of opknappen maarja daar moet je de ruimte wel voor hebben en de skills. Dus ik houde mijne ook want hij rijdt te fijn…..en kost me bijna niets. Maarja kijken naar oudere opels die te koop staan kost niets hè ;)
Als je de kadett goed bijhoud is het zonder lassen nog te doen (bij mij teminste, tot nu toe) mits je een kadett koop waar geen laswerk aanzit…
En E-kadettjes worden vaak niet opgeknapt net als een C kadett omdat ze nog niet “oud”genoeg zijn. Terwijl het al 27 jaar geleden is dat de eerte gemaakt werden…spijtig.Ben ook wel benieuwd hoeveel E-kadettjes er nog zijn in Nederland
9 oktober 2012 om 16:56 #17900041Tja hoeveel van de ruim 300.000 zouden het overleeft hebben.
9 oktober 2012 om 17:10 #17900040Mooi dat je hem houdt.
ALs je er lang mee wilt doen dan zou ik wel investeren in een goeie tectylbeurt,want ongemerkt kan het heel hard gaan.9 oktober 2012 om 17:26 #17900039Qau cijfers ben ik ook wel benieuwd.
Van de week zag ik nog een preciess dezelfde Kadett als die van mij de dijk Enkhuizen/Lelystad af komen racen richting Hoorn.Verhalen over Dinitrol schijnen beter te zijn dan de ML Tectyl.Tectyl schijnt na een paar jaar uit te drogen en scheurtjes te krijgen,waardoor er vocht in kan dringen.
Ik ga mij even concentreren op Dinitrol.Cijfers van het aantal Kadetts in Nederland,graag.
9 oktober 2012 om 17:29 #179000381200 zou wel erg laag zijn, zag net op de Kadett B site dat er daar nog 1200 van zijn in Nederland,misschie haal je die door elkaar :-)
11 oktober 2012 om 14:10 #17900033Misschien is het wat om zelf een register op te gaan zetten ?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.