deurpaneel opel zafira2008

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) deurpaneel opel zafira2008

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Kan iemand mij vertellen hoe ik het achterdeur paneel kan vewijderen om bij de bedrading van het slot te komen?

Welkom op dit forum, stel je eens voor en we zijn gek op :kewlpics van je wagen.

Mag ik vragen waarom je bij de bedrading van je slot wil komen ??

Sory stille kracht,ik ben aan mijn tweede zafira begonnen met de eerste heb ik 10jaar probleemloos gereden op een raamstoring na(draadbreuk) en op laatst begon hij behoorlijk olie te verbruiken(1600 16V ) vanaf juni 2009 heb ik een zafira 2.1ltr cosmo een fantastische auto wat vermogen betreft ook met een caravan er achter.
    Echter sinds vorige week werkte de portiervergrendeling niet linksachter,de stekker zat los in de deur en de contra stekker is in de deur gevallen,ik kan er wel bij maar krijgt hem niet vast in de uitsparing van het portier gemonteerd van buitenaf,dus moet ik aan de binnekant zijn.
    Vandaar mijn vraag.

in ieder geval de schroefjes onder op het paneel, dan is het even aftasten naar de volgende schroefjes. Handvaten en meestal in bakjes.

En een groot deel is met witte klik bevestiging die kan je hergebruiken mits je ze niet verknoeit.

ja bakjes e.d. er even uitklikken daar zitten wat verborgen schroeven

verder hard eraan trekken (niet te hard:P) want zit met drukkers vast geklikt

en even oppassen met evt stekkers die er in zitten

We hebben het hier wel over een Zafira B toch !?

ja denk ik wel als ik t zo lees

zafira a cosmo was er niet

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.