Deur strips

Forumindex Forums Modellen Astra Deur strips

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik heb het gevoel dat dit een ongelofelijk domme vraag is, en ik iets heel simpels over het hoofd zie, maar; Hoe krijg ik de deur strips eraf? Ik heb vandaag bij het poetsen per ongeluk een clipje gebroken (denk ik), waardoor de strip achter m’n linkerdeur (ik heb een 3-deurs) er wat zielig bij hangt. Ik heb ‘m nu even met dubbelzijdig tape vastgezet, maar hoe haal ik deze strip er netjes af om de schade te inspecteren en het clipje te vervangen? Ik heb al geprobeerd eraan te trekken, dat gaat niet, en als ik ‘m probeer te schuiven beweegt ie hooguit een paar mm elke kant op, en blijft dan hangen.

Hoe haal ik deze strips eraf?

Bij de achterdeur kun je de luidspreker er eventjes uithalen, daarachter zie je een schroefje zitten welke de strip op zijn plek houdt, dit schroefje moet je los draaien. Daarna kun je de strip er eenvoudig aftrekken/wippen. De rest zit met clips vast.

Bij de voorportieren is het een ander verhaal, dan moet de hele deurkaart eraf namelijk..

@GTS2.2DTI wrote:

Bij de achterdeur

Hij geeft aan dat ie een 3drs heeft.. dus geen achterportieren. Kan het zijn dat je als nog via de speakers er bij kunt komen?

:???: Oepssss, scuusi, niet goed gelezen… Nee helaas, bij een 2 deurs zul je de deurkaart eraf moeten halen. Het schroefje zit op een plek waar je er zo niet bijkunt komen.

Shiiiiiit….

Dubbelzijdig tape is dus zojuist een permanente oplossing geworden. :(

ach, als het maar een oplossing is..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.