Der Caravan: Update: 11-09-2013 SCHADE!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Der Caravan: Update: 11-09-2013 SCHADE!!

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 355)
  • Auteur
    Berichten
  • #18017202

    Vind die mudflaps niet misstaan op een B. Netjes man. :thumb

    Nooit eens aan gedacht die deur plaatjes van CDX naar i500 om te zetten? king:

    Greep trouwens nog net naast de Vec…volgende keer beter.thanx nog 4 the help

    #18017203

    Nooit de wil gehad om uberhaupt iets van i500 of andere plaatjes dan de CDX aan de zijkant te plakken.
    als je goed kijkt zie je dat we de achtegrondjes in kleur hebben gemaakt, en er NIEUWE letters CDX op hebben geplakt..
    letters zitten wat te laag op bijde plaatjes..

    er staat bij deze ook niks achterop, dat maakt ’t verrassings effect bij het stoplicht alleen maar groter..
    aangezien de een het type plaatje CDX ziet als diesel, en de ander als die was er ook met een 1800 motor idee..

    CDX = Coörperate Director eXclusiv

    Willem

    #18017204

    True zowiezo is CDX het top model. Niet om dat. Maar alleen een kenner zou weten dat een i500 een 2.5 liter is. Ik dacht eerder in t beeld van je overige kleine aanpassingen. Dan past je i500 logo er juist bij.

    Greetz Emiel

    #18017205

    Er is weinig i500 aan, op et motorafdekkings plaatje, de voorrremmen, aftermarket irmscher einddemper en de voorveren na.

    Ik houd m lekker zo anoniem mogenlijk, met leuke wieltjes, als ze willen weten waar ze mee te maken hebben, kijken ze maar in het voorwiel (16inch):

    Willem

    #18017206

    Wolf in schaapskleding. En hoe hahaahaha.

    Maar hoe is dat leer nou…? Mis je je stoffen zetels al? :jerry

    #18017207

    Jupz, heb weer in stof gezeten (auto van USBstick, en we zijn bijde van mening dat stof fijner zit!!

    Willem

    #18017208

    Klopt ook! Vooral in de winter, als leer koud is en stug, of in de zomer als het bloed heet is…!

    #18017209

    @wim-v6 wrote:

    Nooit de wil gehad om uberhaupt iets van i500 of andere plaatjes dan de CDX aan de zijkant te plakken.
    als je goed kijkt zie je dat we de achtegrondjes in kleur hebben gemaakt, en er NIEUWE letters CDX op hebben geplakt..
    letters zitten wat te laag op bijde plaatjes..

    er staat bij deze ook niks achterop, dat maakt ’t verrassings effect bij het stoplicht alleen maar groter..
    aangezien de een het type plaatje CDX ziet als diesel, en de ander als die was er ook met een 1800 motor idee..

    CDX = Coörperate Director eXclusiv

    Willem

    1,8 wil ook wel vooruit hoor, als je weet hoe je de toeren moet houden. :jerry

    Maar niks is leuker dan een simpel uiterlijk met een dikke motor. :wub

    #18017210

    Ik heb liever een Wolf in Schaapskleren dan een Lammetje in wolfskleren..

    vind ik altijd zo geinig, ga ik naar leiden transferium op vrijdagavond, of naar Venedaal Mac, op zaterdag avond, zie je daar allemaal van die verbouwde 1.0 1.2 en 1.4 tjes van verschillende merken.
    Dikke Blerpijp erop, gasten stoer rondjes rijden, en een hoop herrie maken..
    zit ik met het probleem, als ik toeren wil maken ik ruimte tekort zou hebben haha (65km/u in 1 / 115 in 2 / 180 in 3)

    en ja, een 1800, of zelfs een 1600 komt lekker mee in het verkeer, als je m maar in toeren houd!!!

    een vriend van me heeft zo’n 1e type Suzuki Wagon R+ met dikke 1.0 16V motor, (jaja, Dohc blokkie), dat ding maakt gewoon 8500 toeren voor deze de begrenzer in gaat..
    en dan ben je m aan het doorhalen, de motor gilt het uit, heb je eindelijk de 8500 toeren in 2 bereikt, rijdt je 80km/u!!

    Willem

    #18017211

    Nette flappen, scheelt een hoop met poetsen :thumb

    Ik kwam trouwens nog een bekende tegen in m’n photobucket, weet niet of je die al hebt.

    #18017212

    Ow dat was in Breda, hij is wel leuk inderdaad, Bekende auto zeg :P

    Deze had ik nog niet inderdaad.

    #18017213

    Heb je hem daarna nog verlaagd voor??
    Of lijkt dat maar zo. Als ik de foto’s vergelijk met de foto’s van de mud flaps

    #18017214

    Ik heb de poten overgezet van Mijn oude B1, daar zaten weer veren op van een i500, ja hij is iets gedaald..

    Dit is m nu met de 17 inch eronder

    Staat effe Sjeiker zeg maar

    Willem

    #18017215

    Mooie spatlappen, niet te groot, geen opvallend logo: precies goed. Is dat origineel Opel?

    #18017216

    spatlappen rules ;) heb ze sinds kort ook op de astra

    #18017217

    Nieuw en Origineel, Gister opgehaald bij v.d. Burg automotive zoetermeer (vestiging kadelaan.)

    Willem

    #18017218

    Pook opgelapt, geen speling meer op de Bal:

    Boeletje weer lekker in elkaar

    Oorzaak van de speling:

    Weer lekker in het Vet gezet:

    Met dank aan Carlo uiteraard voor het leveren van de onderdelen..

    Willem

    #18017219

    Ken je die kom los bestellen dan Willem?

    #18017220

    Ik niet, Carlo (Carloastra hier op het forum) kan je ermee / Eraan helpen).

    Willem

    #18017221

    Is dit veel werk Wim?

    #18017222

    nee is een werkje van 10 minuten.. als je weet hoe het zit..

    #18017223

    Ik had hier laatst een Zafira A diesel met mega speling op de pook (gaat zelfs heel slecht in de 1 hierdoor), kan ik dat met hetzelfde onderdeel oplossen? Ik begrijp dat dit niet bij de dealer te koop is los?? sorry voor -offtopic

    #18017224

    al het met schakelkabel is dan is het hiermee op te lossen en is idd niet bij de dealer verkrijgbaar…

    #18017225

    @usbstick wrote:

    al het met schakelkabel is dan is het hiermee op te lossen en is idd niet bij de dealer verkrijgbaar…

    Dus niet voor mijn 2.2DTI deze is met een stang

    #18017226

    Nope de 2.2 Diesel is met stanggeschakelde F35bak.

    de Zafira diesel met R tov de 5 is inderdaad met dit systeem.
    en het probleem zit m in de pook bus inderdaad.

    De Opel dealer levert alleen een Compleet pook mechanisme voor dacht rond de 300 euro.

    Willem

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 355)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.