depo angel eyes led t5

Forumindex Forums Modellen Astra depo angel eyes led t5

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik wil de lampjes vervangen van de ringen in me depo angel eyes. Wil er witte t5 led steek in doen. . Kunnen deze er gewoon in . Want dat gele is lelijk naast me xenon

Ik heb deze koplampen ook voor m’n Astra, deze waren wel al in LED versie maar hier gaan inderdaad gewoon t5 lampjes in.
    Wat ik bij mij koplampen wel bij kreeg was een relais die schakelde op het dag rij licht, dit is volgens mij om de lampen controle unit voor de gek te houden (LED trekt minder stroom dan normale lampjes)

Ok die relais zit er bij mij ook tussen .zal dan allen me koplamp. Er ff uit moeten halen. Heb deze besteld http://www.xenonl.com/Webwinkel-Product-49207591/T5-LED-wit-blauw-rood.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Mooi, dan is het gewoon bestellen, laat ook even weten hoe deze branden.
    Heb zelf maar LED’s gekocht bij conrad, gesoldeerd en erin gezet want die ik er eerst in had zitten begonnen te knipperen, gingen snel stuk of begonnen dimmer te worden.
    Misschien maar eens een keer kijken voor die dikke LED’s of zelf ringen maken die beterder zijn :)
    Verder is het vervangen redelijk te doen, alleen de gene achter het plastic (tussen dim licht en groot licht) is heul irritant te doen.

Heb wel gezien dat er led ringen bestaan maar dan moet je je glas van je koplamp erfa halen . Daar begin ik maar niet aan . Anders krijg je ze nooit waterdicht meer

Hoi heb ze vandaag erin gedaan de k
    lampjes staat heel mooi veel beter als dat gele . Was idd een gepriegel die ene

Goed om te horen dat het allemaal gelukt is, dat gele is maar niks.
    Heb er zelf nu ook 7500K Hallo!geen lampen erin zitten (nog geen zin in xenon) past erg goe bij elkaar :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.