De Vec van CAlberts -22/08 Afscheid… :(

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum De Vec van CAlberts -22/08 Afscheid… :(

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 211)
  • Auteur

netjes!

Erwin

[rquote=1906006&tid=144875&author=ahrend]
    En van opwinding langs je auto staan p*ssen :jerry:jerry[/rquote]

Hahah, ja ik kon het niet meer ophouden! :jerry:jerry

Je wilt niet weten hoe smerig het onder die lampjes wordt…:wtf

UPDATE:
    Even oud en nieuw in eerste topic gezet. :kewlpics

Derde Remlicht nog ff smoke doen! Mooie updates, heb zelf ook de signum grille erin, veel mooier!!:D

[rquote=1906363&tid=144875&author=Edvries]Derde Remlicht nog ff smoke doen! Mooie updates, heb zelf ook de signum grille erin, veel mooier!!:D[/rquote]

Nou daar heb ik wel over na gedacht, maar ik doe het toch niet. Ik vind dit mooier.

Vandaag hebben we de sedan koplampen maar eens vervangen door GTS lampen:

Voor:

Tijdens:

Na:

Nou morgen nog ff wassen… king:

:thumbup Looks good Chiel.

Safe driving Jurgen

netjes!

Erwin

Mooiiii!!

Nice.

Ik vond hem origineel mooier.

Ik vind zwarte koplampen alleen mooi op een zwarte of donkerblauwe vectra.

Ik vind de Vectra ook niet zo bij de koplampen passen…..ik had er een donkere Vectra bijgekocht :???:
    Aan de andere kant, ze steken mooi af, ze trekken wel aandacht…
    Ach ja, ieder het zijne :angel

Zo, mn Vec weer schoongemaakt van buiten en binnen en even paar nieuwe foto’s gemaakt en in eerste post geplaatst. Tevens 2 foto’s van hoe ik ‘em kocht.

Gaaf ,ziet er beter uit vind ik :agent

ziet er goed uit!!

beter dan zilvere :thumbup

staat hem goed Chiel :thumbup

@VectraDennis wrote:

staat hem goed Chiel :thumbup

Dankje Dennis! Weet jij trouwens nog een goed adresje in buurt om em te verlagen?

Zoals sommige van jullie weten ben ik vorige maand aangereden :???:

Inmiddels heb ik een mooie OPC bumper op de kop getikt bij een sloper en hem laten spuiten en zie hier het resultaat:

Ik heb een OPC sierstuk voor mijn einddemper besteld en ik verwacht dat die deze week binnen komt. Aan de linkerkant is de bumper ter hoogte van de uitsparing nog iets verbogen, dat moet nog even met een föhn rechtgebogen worden.

Als ik nog een keer een mooie duplex-uitlaat set vindt, dan ga ik die er nog onder zetten.

Ben er best wel blij mee! :D king:

Lekker kontje!!! :wors Maar ik zou persoonlijk wel je sideskirts of in carrosseriekleur spuiten of OPC sideskirts kopen (en in carrosseriekleur spuiten), anders zie je dat er iets niet klopt…

Ga je ook LED achterlichten steken? Krijg je helemaal een rich-ass ;)

Grtz Seth?

Ziet er netjes uit!! (had eerlijk gezegt verwacht dat de bumper er een stuk minder mooi op zou komen aangezien op de fotos leek als of de achterkant toch flink in elkaar zat.)
    :kewlpics

Jij heb echt wel geluk gehad met de aanrijding dat er geen blikschade is :thumb. Ziet er top uit :thumb :kewlpics

Netjes hoor! :thumb

Mooi werk!

Ziet er keurig uit. En die Opc eindstukken gaan het dan echt afmaken. :thumb :thumb :thumb

@CAlberts wrote:

Zoals sommige van jullie weten ben ik vorige maand aangereden :???:

Ik heb een OPC sierstuk voor mijn einddemper besteld en ik verwacht dat die deze week binnen komt. Aan de linkerkant is de bumper ter hoogte van de uitsparing nog iets verbogen, dat moet nog even met een föhn rechtgebogen worden.

Als ik nog een keer een mooie duplex-uitlaat set vindt, dan ga ik die er nog onder zetten.

Ben er best wel blij mee! :D king:

vette shizzle jonge!!!! :)

hier even wat foto’s geleend van ronald (vecstation inmiddels zonder station :))

die heeft ze in RVS laten maken.
    hij heeft een 1.9 cdti, zonder einddempers hoor je die nog steeds bijna niet.

ennuh . . . nu aan de voorkant nog een opc bumper he ;)

@Vec Station wrote:

Ik zeg RVS :-D

Vandaag is het OPC sierstuk geplaatst. Was iets lastiger dan gedacht, want de demper kwam iets te ver naar voren. Dus een stuk van het pijpje vd demper gezaagd en van het sierstuk en vervolgens de stukken rechtstreeks aan elkaar gelast.

Nu op zoek naar een dubbele einddemper en even wat zakgeld sparen :jerry

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.