De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum De Vec-C van Peter : de vervanger!!

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 942)
  • Auteur

Nette foto’s :thumbup

origineel gepost door speaker
    @ Jan : ik twijfel nog ! Hoezo ?

@ Kim : Haha…. nee dat zijn andere stammen op een andere plek. Aan de andere kant van de vart hierzo. ( die met m’n B-tje waren hier toen om de hoek )
    De wintervelgen zaten idd ook onder de B. Zelfde maat dus waarom niet !! :angel

Ik twijfel ook:hmmz

Jan

mooie foto’s!!!
    voor de beste licht opbrengst moet je 5000 hebben helder wit licht.
    grtz Rinus

origineel gepost door rinuske
    mooie foto’s!!!
    voor de beste licht opbrengst moet je 5000 hebben helder wit licht.
    grtz Rinus

Ik ga liever voor 6000K , die had ik in mijn vorige vec ook !

Nou op die advies ooit van speaker gehad ben ik voor de 6000K gegaan, maar ik vindt het nog wat minder helder licht geven. Kan iets meer. Een kennis van mij (VEC B2 2001 Biznizz edt.) heeft onlangs zijn lampen vervangen voor 10K0. Nou das pas mooi licht en ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het in de avonduren te proberen maar dat komt wel.

Daarna beslis ik of het 10K0 wordt of die lampen van PIAA halogeen XENON LOOK. In ieder geval geen gekl88t met BC en Lampencontrole.

origineel gepost door DOCTOR007
    Nou op die advies ooit van speaker gehad ben ik voor de 6000K gegaan, maar ik vindt het nog wat minder helder licht geven. Kan iets meer. Een kennis van mij (VEC B2 2001 Biznizz edt.) heeft onlangs zijn lampen vervangen voor 10K0. Nou das pas mooi licht en ik heb nog geen mogelijkheid gehad om het in de avonduren te proberen maar dat komt wel.

Daarna beslis ik of het 10K0 wordt of die lampen van PIAA halogeen XENON LOOK. In ieder geval geen gekl88t met BC en Lampencontrole.

10.000K ?? Das blauw joh ! en dat mag niet van de APK !

dan trekt oom agent je regelmatig van de weg :vertag
    plus dat het zo ”goedkoop” lijkt!

Bring them:mad: on!:D:agent:cool: Dan ga ik ff met die lui kletsen. Trouwens er rijden genoeg autos rond met die kleur xenon.

Bring them:mad: on!:D:agent:cool: Dan ga ik ff met die lui kletsen. Trouwens er rijden genoeg autos rond met die kleur xenon.

hoe hoger de aantal K hoe meer licht het geeft maar hoe minder de zicht op de weg word.. je irriteerd er alleen maar andere weggebruikers mee plus dat het niet door de APK gaat komen..

Mooie foto’s zeg! Wat een verschil met het weer hier in de buurt. Geen sneeuwvlok te zien…

Gr. Tjeerd

origineel gepost door Silverspeed

hoe hoger de aantal K hoe meer licht het geeft maar hoe minder de zicht op de weg word.. je irriteerd er alleen maar andere weggebruikers mee plus dat het niet door de APK gaat komen..

KLOPT NIET:

hoe hoger de kleurtemperatuur (K) hoe meer het VERBLIND, en hoe minder licht het geeft..

Willem

Ik denk dat ik gewoon maar vrachtwagen:thumbup verlichting op/in/tussen mijn grill in bouw:D. Alle lampen worden dan 8K0 XENON!:thumbup NO LED SHIT:)

8000 kelvin vond ik tegenvallen. Te blauw.
    ga binnenkort eens kijken voor een 5000 of 6000 setje (zit nog te twijfelen).

10/2 : Update : Chrome upgrade-tje

Vandaag de rooster van een C2 er in gezet. ( de zelfde C2 als waar Edvries zijn lederen interieur uit heeft )
    Was minimaal werk , maar een mooi resultaat……

En vandaag kwam m’n gadget binnen uit China !!!

Voor de gene die het niet zien/weten/snappen….. Het is een kleine ( achteruitrij- ) camera. Hij wordt gemonteerd in een van de kentekenverlichting-units ( deze vervangt het lampje en er zit een kleiner lampje naast )
    Ik ga hem uit elkaar halen en in de carrosserie-kleur spuiten, dus zover je hem al kon zien …. is hij dan helemaal onzichtbaar !

Verdere update volgt …………………………………

goed bezig peter:thumbup

die camera is wel iets aparts idd.(is geen orgineel GM toch:hmmz)

en waar ga je je beeld op krijgen straks dan?

gr Tom

Very naais Peter. Die chrome wieltjus wil ik ook!!!!

Greetz Roel met een C.

Thanks voor de reacties.

Cameraatje is niet van GM. Hij wordt aangesloten op de Bullit tv tuner en die wordt weer aangesloten op het CID-scherm.

wat een kleine verandering al niet kan doen ziet er netjes uit :thumbup

Mooi Peet,

Ik had ze er al in, staat stukken beter!! Nu die aurc monteren, ben benieuwd man!!:thumbup

Thanks allemaal!

@ Eric : heb hier nog 2 hrohd liggen !

Thanks allemaal!

@ Eric : heb hier nog 2 hrohd liggen !

Mooi, ze hadden afgebeld om dat hr op te halen , ga het nu zondagavond halen dus die hrohd moeten we snel ff monteren!!

Zit ie al?:o

10/2 : Update : Chrome upgrade-tje

Vandaag de rooster van een C2 er in gezet. ( de zelfde C2 als waar Edvries zijn lederen interieur uit heeft )
    Was minimaal werk , maar een mooi resultaat……

En vandaag kwam m’n gadget binnen uit China !!!

Voor de gene die het niet zien/weten/snappen….. Het is een kleine ( achteruitrij- ) camera. Hij wordt gemonteerd in een van de kentekenverlichting-units ( deze vervangt het lampje en er zit een kleiner lampje naast )
    Ik ga hem uit elkaar halen en in de carrosserie-kleur spuiten, dus zover je hem al kon zien …. is hij dan helemaal onzichtbaar !

Verdere update volgt …………………………………

Speaker bij het foto 3e van boven , heb je de verlichtingsknop. Bij mijn VEC C kun je deze knop ook nog eens indrukken. Maar ik zie dan geen vervolgactie! Weet jij hoe of wat???

@ doctor007

daarmee verwijder je de lichtschakelaar(drukken en draaien)
    (of praat ik voor mijn beurt;))

origineel gepost door gts power
    @ doctor007

daarmee verwijder je de lichtschakelaar(drukken en draaien)
    (of praat ik voor mijn beurt;))

Ns `Gts power maar verwijderen je de lichtschakelaar?? Demonteren?? :hmmz. ik ga zo dat ff checken maar ik heb het destijds ook ingedrukt maar dat ding bleef erin zitten, ook na het:vertag.

@speaker
    :[/b] heb jij je CID aangepast ofzo?? dat je er zo een tv turner e.d. erop kan zetten? Het is wel groter die CID dan die van een Vectra C. De mijne is meer vierkanter en de jouwe meer rechthoekig.BTW:kewlpics

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 942)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.