De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum De Vec-C van Peter : de vervanger!!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 942)
  • Auteur
    Edvries
    Deelnemer

Daar gaat ie weer….:wors

speaker
    Deelnemer

Jep ! had ff een aanloopje nodig, maar gaat weer op volle toeren hoor !! :P

opel-limbo
    Deelnemer

Binnen no-time heeft dit topic 110 pagina’s met spullen die in de nieuwe C van Peter passen :wors:P:wors

-BlendjuH-
    Deelnemer

Jij bent goed bezig man :wors

Hoop je wel een keer te zien rijden ….
    Kom er best vaak maar zie jou toch nooit rijden :hmmz

( Staat de auto niet stiekum in je tuin verborgen ):P

eddie V6 CDTI
    Deelnemer

Komt er ook nog een zelf dimmende binnenspiegel en buitenspiegel(R) op of zit dit er standaard op.:thumbup

speaker
    Deelnemer

Nee, zit er nog niet op……………………………………………

jocoma
    Lid

Misschien automatisch naar binnen draaiende buitenspiegels?? zou ook mooi in het rijtje erbij passen.

Ziet er tot nu toe heel netjes uit.

Silverspeed
    Deelnemer

haha nette vec al zo :D wanneer ga je er luxe kenteken platen opzetten dan? :D

ahrend
    Lid

origineel gepost door eddie V6 CDTI
    Komt er ook nog een zelf dimmende binnenspiegel en buitenspiegel(R) op of zit dit er standaard op.:thumbup

Is dat dan altijd de rechterbuitenspiegel ??

Opel4all
    Deelnemer

origineel gepost door ahrend

Hallo,

In Engeland wel ja ;) , bij ons is het de Linkerspiegel :)

Groetjes, Joche

eddie V6 CDTI
    Deelnemer

origineel gepost door ahrend

Sorry ik bedoel de linkerspiegel aan de bestuurders kant

Opel4all
    Deelnemer

Inderdaad erg mooi.., alleen mis ik die plafond verlichting achterin…:hmmz

Greetz,

Eric, met een C [/quote]

Hallo,

Grote kans dat de stekker/kabel er al wel voor aanwezig is, deze zit namelijk aan je lintkabel, onder het hemeltje.

Groetjes, Joche

speaker
    Deelnemer

Edit : 13/9 afgelopen week weer binnengekomen………..

toen ik vrijdag thuis kwam lagen er 2 pakjes te wachten……….

eentje met een alarmschakelaar en eentje met een auto. dimmende binnenspiegel ( met regen/licht-sensor )

Nu alleen nog uitzoeken of die sensor makkelijk is aan te sluiten , anders verbouw ik de spiegel-voet zodat niet het hele sensorgedeelte er aan moet blijven zitten.

Foto’s van inbouwen volgen !

Edvries
    Deelnemer

Kijk, t wordt nog wel eens een echte Vectra!!

Een C Eric Vectra met

sfr
    Lid

origineel gepost door speaker

eentje met een alarmschakelaar en eentje met een auto. dimmende binnenspiegel ( met regen/licht-sensor )

Nu alleen nog uitzoeken of die sensor makkelijk is aan te sluiten , anders verbouw ik de spiegel-voet zodat niet het hele sensorgedeelte er aan moet blijven zitten.

Regensensor zit niet in de spiegel, alleen lichtsensor. Regensensor zit achter de binnenspiegel. Maar hiervoor moet je wel een andere voorruit hebben.

speaker
    Deelnemer

origineel gepost door sfr

origineel gepost door speaker

Regensensor zit niet in de spiegel, alleen lichtsensor. Regensensor zit achter de binnenspiegel. Maar hiervoor moet je wel een andere voorruit hebben.

De sensor zit ook niet IN de spiegel , maar in het afdekkapje tegen het raam !

sfr
    Lid

Heb je ook een regensensor? Mijn kabelboom heeft een 3-pin connector voor de regensensor en mijn regensensor 6 pins dacht ik. Moet nog even een goede sensor zoeken :D

speaker
    Deelnemer

origineel gepost door sfr
    Heb je ook een regensensor? Mijn kabelboom heeft een 3-pin connector voor de regensensor en mijn regensensor 6 pins dacht ik. Moet nog even een goede sensor zoeken :D

Op de foto ligt ie links achter/naast de spiegel !
    M’n spiegel is 3 pins.
    De sensor is 8 pins.

Opel4all
    Deelnemer

Foto’s van inbouwen volgen ! [/quote]

Hallo,

Als je geluk hebt ligt de stekker voor de sensor er al, was bij mij altans wel zo.

Ik heb toen, een tip gekregen van SJORS :thumbup

Deze had zwarte folie op de ruit geplakt, en nadat de spiegel gemonteerd was inclusief afdekking, deze uitgesneden:thumbup

Dit staat perfect, ook zonder regensensor ;)

Groetjes, Joche

speaker
    Deelnemer

hmmm:hmmz nope ,zo veel geluk hebt ik niet. zelfs de platte kabel voor de achterbank-verlichting ligt er nog niet ,kwam ik net achter.:swear

maargoed………… weer wat te knutselen.:P

speaker
    Deelnemer

Edit 27 Sept.:

Vandaag weer het een en ander gedaan:

Als eerste voorin een 12V. aansluiting ( want die zat er standaard niet in bij mij )

En ook achterin aan beide zijden een 12V. aansluiting.

Tevens een TC-ASR knop ( aleen moet die waarschijnlijk nog ff geactiveerd worden )

En vandaag een luchtrooster gerepareerd ( zie How2 gedeelte )
    Voor:

Na:

En een luchtfilterhuis-modificatie gedaan voor een betere luchtdoorstroming en een optimaler benut filter ( zie ook How2 gedeelte )

Zo dat was het wel weer voor vandaag !

Anoniem
    Inactief

Jeetje die is actief bezig op een zondag(!) :P Ziet er weer mooi uit! Dit blijf ik volgen :kewlpics

Anoniem
    Inactief

Goed bezig:D Ik voel het aan mn vruchtwater dat dit weer een super vec gaat worden, haha!!:wors

speaker
    Deelnemer

Edit 5/10 : Weer een paar nieuwe spulletjes :

Allereerst kwam van de week het pakketje met sportpedaaltjes binnen.

Met Vauxhall logootje er op !

Het was eigenlijk een klik setje ( plug&play ) maar ik heb ze met boutjes op de pedalen gemonteerd ( mooier en veiliger ! )
    En.. ja … ik moet nog stofzuigen !

En ……. nadat ik mijn kabellint boven de dakhemel had gemold ( ik trok er heel zachtjes aan om te kijken of ie voorbereid was voor interieurverlichting-achterin, en toen scheurde het lint !!!!! )
    was ik bij de VOD geweest voor een nieuw lint , maar de simpelste ( kaalste uitvoering ) koste al E159 ex.BTW , dus heb niet eens verder geinformeerd naar een uitgebreide versie. Toen kwam ik een auto. dimmende binnenspiegel met lint op ebay tegen voor een redelijke prijs ( vandaar dat m’n andere auto. dimmende spiegel weer in de verkoop is )

En wat blijkt………… ’t is de meest uitgebreide kabel , dus ik heb weer een mazzeltje !!
    Dus van de week maar weer een dagje uittrekken om het een en ander te verbouwen.
    ( Zal wel foto’s maken voor de nodige How2’s ! )

Wordt ( weer ) vervolgt !

Silver
    Lid

mooi spul allemaal weer Peet!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 942)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.