De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum De Vec-C van Peter : de vervanger!!

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 942)
  • Auteur

[rquote=1909637&tid=109983&author=yzf1kr]Kijk dan maar eens in het woordenboek… betweter.[/rquote]
    vat het niet verkeerd op, was meer sarcastisch bedoeld

Volgens van Dalen kan het allebei (stoplichten verkeerslichten) wist ik eigenlijk ook niet.

Een geleiderail of vangrail is een barrière die naast wegen wordt geplaatst om te voorkomen dat voertuigen de weg in zijdelingse richting verlaten, kantelen of de middenberm doorkruisen. Hierdoor wordt schade aan inzittenden en de auto zoveel mogelijk beperkt. bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Geleiderail

Het is een verkeerslicht.. Tot je er voor moet stoppen, dan is t een stoplicht.

wat het ook moge zijn we weten waarvoor het dient,althans de grotendeels van het bevolking.

[rquote=1909768&tid=109983&author=speaker]Het is een verkeerslicht.. Tot je er voor moet stoppen, dan is t een stoplicht.
    [/rquote]

En op z’n Duits: Ampel

Greetz C met een Roel.

ik dacht dat stoplicht met rood en groen was en verkeerslicht met groen geel en rood.

Erwin

Update 9/6 : Irmscher projectje

Zoals jullie wel weten is het niet gelukt mijn nieuwe Irmscher dempers ( Signum ) onder mijn vec te plaatsen , of ik moest de trekhaak lozen ( geen optie ). Maar nu heb ik van de week dempers voor een station en irmscher-lip ( ja, mijn oude ! ) gekocht ( van Viny ).

Zo zagen ze er uit .. Beetje veel roet overal….

Zo hingen ze er van de week bij na een schoonmaakbeurt en oude coating er af en weer voorzien van een nieuwe coating.

Y-stuk weer als nieuw ( met merkstrepen om de inschuifdiepte te bepalen )

Het chrome weer opgepoetst. Helaas was het op het laatste stukje wel erg beschadigt door de roet.

De oude ( enkele ) en nieuwe naast elkaar ….

Vec op de brug en Irmy lip er onder..

Gelukkig passen ze met een beetje kunst en vliegwerk precies langs de trekhaakbeugels

Toen nog een beetje afstellen ( zeg maar het meeste werk om precies goed af te stellen )

En…………………………. het resultaat ………………..

Tja…. de lip ligt bij de spuiter en is morgen al klaar ….. Dus nog ff wachten voor het eindresultaat !

Goed bezig Peter. Wordt erg mooi. :kewlpics :thumbup

Safe driving Jurgen

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIS :wors

Ik vond die vierkante platte uitlaten al geil toen ik ze als 14 jarig mannetje voor t eerst onder een Kadett 16v zag. (Die toen 3 jaar oud was) :P
    Heerlijk knetterend geluid gaf dat.
    Ziet er goed uit onder die VEC!

Kwijjjjjjjjlllll. Kom ze morgen waarschijnlijk ff in het echt bewonderen.
    :ass

Zeer Netjes :thumbup :thumbup :thumbup

Helemaal TOP Peter :wors :thumb :wors

ziet er goed uit :thumb

Vette shit, ouwe :D king: !

Ziet er goed uit Peter, maar waarom laat je niet de hele bumper spuiten?
    Iedereen kijkt naar die uitlaat en dan valt gelijk die buts op van de dissel die naast je haak ging :(

Jan

@janneman vectra c wrote:

Ziet er goed uit Peter, maar waarom laat je niet de hele bumper spuiten?
    Iedereen kijkt naar die uitlaat en dan valt gelijk die buts op van de dissel die naast je haak ging :(

Jan

Ben op zoek naar een andere bumper , zitten nog wat rottig te repareren plekjes op de bumper.

Netjes hoor!

Erwin

Ziet er goed uit :thumb ,ik hou wel van 2x dubbel :wub

Zo lekker dik. :thumbup :thumbup

11/6 : Lippie klaar !! =D>

Vandaag de lip opgehaald en tussen de buien door hem er op gezet !

De sensoren moeten er nog in. En voor de trekhaak heb ik het middelste gedeelte afneembaar gemaakt , zodat er niet zo’n lelijk trekhaak-tussen-dingetje-van-Irmscher op moet.
    Misschien als de vec nog een keer de brug op gaat , alles ff pietje precies afstellen…

Ik ben er te vreden mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

staat em erg goed!

netjes gedaan :thumbup

Kijk ,daar krijgt ie een mooie dikke ASS van :wors

nice ass. :thumbup :thumbup

:thumb :thumb :thumb

unne goeie!!!!!

25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 942)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.