DE BALLENBAK

Forumindex Forums Modellen Omega DE BALLENBAK

11 berichten aan het bekijken - 626 tot 636 (van in totaal 636)
  • Auteur

Vechten?:argue

Laat ik daar nou net niet van houden en bovendien, ik dacht dat we hier vriendjes waren… :hmmz

LOL

origineel gepost door Lusajoda
    Vechten?:argue

Laat ik daar nou net niet van houden en bovendien, ik dacht dat we hier vriendjes waren… :hmmz

LOL

&^%$#@:jerry

Alle omega’s zijn uniek, die van mij ook (zeker nu ……….een koppakking eruit:vertag) best wel weer een unieke ervaring:swear

Dat blijft altijd schrikken dit soort grappen, hoop dat het prijstechnisch allemaal een beetje mee gaat vallen voor je, ik zag dat je op gas rijdt yoyo, ik weet niet wat de km stand is anders is misschien een ruilmotor het overwegen waard, ik hoop dat het mee valt voor je.

gr Hugo

Ik heb deze auto in januari gekocht met 6 mnd garantie en 84000 op de teller.

Net voordat de garantie verliep storte mijn accu in elkaar en direct (op dezelfde dag nota bene) scheurde mijn uitlaat!
    Maar goed dat was garantie, en is ook prima verholpen.
    Nu is mijn garantie net een maand over en dan gebeurt er dit!
    ik heb nog kontakt met de dealer opgenomen om te kijken of er misschien nog wat te regelen was op een
    50/50 toer maar dat deed hij niet.
    Tsjaa de garantie is voorbij he vertelde deze mijnheer mij en ik moest maar door die zure appel heen bijten.
    Als ik de wagen bij hem voor de deur zette wilde hij misschien wel iets tegemoed komen in de vorm van een iets van twee honderd euro.
    Maar een leen auto zat er niet in en ik moest hem ook zelf daar voor de deur krijgen.(van Spijkenisse naar Tilburg) en dat gaat dus even niet.

Ik kon de garage bij mij in de buurt nog niet eens halen!
    Maar goed het is dus voor 95% de koppakking en vanmiddag waren ze hem aan het kaal plukken om morgen de kop na te laten kijken en te vlakken.

Er werd mij al doodleuk verteld dat ik wel op een € 900 á € 1000,– ex moest rekenen:cry
    Als de kop gescheurd is en er moet een andere op is het gewoon einde verhaal en zal hij toch een tijdje koploos moeten staan, want dat gaat gewoon even niet.

Tot zover .
    Ga weer even verder huilen, want ik denk nu echt dat ik een miskoop heb gedaan.
    gr,
    Aart

wenig ballen de laatste tijd :P

geen ballen meer.

Gr Jack

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe
    geen ballen meer.

Gr Jack

das nou minder :P:Phoe kwam het?..:hmmz:jerry:jerry

:cry die heb ik gelukkig nog.:jerry
    gr jack

Jaaahhh priemaaah..

Ook hier de de eerste post in 2010 in het omega gedeelte..

Zeker vet.

Gr Wim

Kijk eens wie we daar hebben!!

Wim long time no see.

Gr Jack

11 berichten aan het bekijken - 626 tot 636 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.