DE BALLENBAK

Forumindex Forums Modellen Omega DE BALLENBAK

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 636)
  • Auteur

origineel gepost door Omega2.2-16v
    Wie heeft die ballen eruit gehaald??:jerry:jerry:jerry:jerry

gr

Danny

lijkt er idd op dat er niet zo veel ballen meer in de bak zitten, dat wordt dus ff naar de mc donnalds en daar de bak leeg halen :jerry:jerry

origineel gepost door opel_omega_steinmetz
    Wat ik me net weer zie,

KLIK

Zeer goed onderhouden auto met boekjes en alles op een correcte kmstand!
    Het auto is motorisch als technisch in een topconditie alle onderhoudsbeurten op een correcte manier gedaan
    en is altijd goed verzorgt!

Kan allemaal kloppen, maar bij dat goed verzorgen heb ik toch mijn twijfels, moet je maar eens de 1e foto bekijken, en hoe die debiel het linker voorwiel heeft geparkeerd :swear

En kijk eens naar het toerental van de motor….:thumbdown

1200/1300 das nogal rap voor stationair :wtf
    maar er hangt ook een redelijk blauw pufje aan de uitlaat of ligt dat aan mij?

Wat ik me net weer zie,

KLIK

Het auto is motorisch als technisch in een topconditie alle onderhoudsbeurten op een correcte manier gedaan

Kan allemaal kloppen, maar bij dat goed verzorgen heb ik toch mijn twijfels, moet je maar eens de 1e foto bekijken, en hoe die debiel het linker voorwiel heeft geparkeerd :swear

Als je de rest van zijn advertenties bekijkt, dan weet je precies waar je mee te maken hebt: Firma Beun de Haas & Co:puke. Een rommelaar in een garagebox o.i.d. met voornamelijk geimporteerde mercedessen van een paar duizend euro en toevallig twee Opels. Sneu:cry om als Omega (geldt trouwens ook voor die Corsa) bij zo’n figuur te belanden. En inderdaad heeft die Omi zijn kleur niet mee:thumbdown.

Andrew

Nog een foute,

Check die einddemper en die mistlampen eens :wors
    En voor mij gevoel ligt ie wel bijzonder hoog op de poten :o

KLIK

Sorry,maar hij heb ‘m een beetje verkracht.
    Vind ‘m niet mooi zo.
    Hebben ze daar veel last van hoog water ofzo:D

gr

Danny

4×4:afro

Manus, misschien een idee om hier anders een sticky van te maken,
    Hebben we deze altijd gelijk bij de hand voor ons gezwets, en kunnen de andere topic’s schoon blijven ;)

Alvast bedankt

Lars

heey de ballen bak was hem al kwijt.;)

Manus, misschien een idee om hier anders een sticky van te maken,
    Hebben we deze altijd gelijk bij de hand voor ons gezwets, en kunnen de andere topic’s schoon blijven ;)

Alvast bedankt

Lars

waarom moeten die andere topic’s schoonblijvn dan Lars???
    is toch gezellie zo :jerry

@opel_omega_steinmetz sticky is gemaakt.

Aan alle omega rijders het verzoek om elkaar hier af te zeiken,belachelijk te maken of de hemel in prijzen (al naar gelang Uw eigen voorkeur maar wel binnen het redelijke) zodat het omega forum verder verschoond blijft van zinloze topic’s.

Bij voorbaat dank,

grtzzz Manus.

origineel gepost door andrew2

Wat ik me net weer zie,

KLIK

Als je de rest van zijn advertenties bekijkt, dan weet je precies waar je mee te maken hebt: Firma Beun de Haas & Co:puke. Een rommelaar in een garagebox o.i.d. met voornamelijk geimporteerde mercedessen van een paar duizend euro en toevallig twee Opels. Sneu:cry om als Omega (geldt trouwens ook voor die Corsa) bij zo’n figuur te belanden. En inderdaad heeft die Omi zijn kleur niet mee:thumbdown.

Andrew

Wist niet dat er roze Omega’s waren:puke:puke:puke

Achja een goeie poetsbeurt en hij ziet er al weer heel wat meer omega-like uit :)

Maargoed, als ze een auto zo parkeren met wiel tegen stoep weet ik inderdaad al genoeg. Dan kijken we verder.

HiHi,een of andere lullo met een hele dikke uitlaat met daaraan een citroen saxo eraan geschroeft,dacht mij effe weg te rijden.
    Dacht ’t niet he:D
    Nou was ’tie me al op de snelweg aan het irriteren,constant links rijden(hoort zeker als je veel herrie maakt:mad:,een km voor de afslag z’n koekblik voor m’n neus gooien terwijl er nog ruimte zat was om de daarvoor rijdende vrachtwagens in te halen.
    Komt ‘ie boven bij de afslag naast mij staan,jawel aan de linkerkant want stel je voor dat ze zien dat je op de rechterbaan rijdt,beetje herrie staan maken met die veel te grote uitlaat,die waarschijnlijk meer kost als dat plaatwerk wat er boven hangt.
    Wat heb ik daar een behoorlijke ********hekel aan dat soort gedrag.
    Als je zo’n uitlaat eronder gooit,gooit er dan op z’n minst een zwaarder blok in.
    Voor alle duidelijkheid,meestal laat ik me niet verlagen tot dit soort gedrag maar kon mij nu effe niet inhouden.
    En dat met m’n standaard 4-cilinder:D:D:D

gr

Danny

Netjes netjes even laten zien waar die saxo thuis hoort :thumbup:thumbup
    :jerry

geen jalourse blik naar je toegeworpen ?:(:(‘wensend dat ie ook zo’n auto had?:wub :P

origineel gepost door roekenest
    geen jalourse blik naar je toegeworpen ?:(:(‘wensend dat ie ook zo’n auto had?:wub :P

Kon niet zo ver achteruit kijken:D

gr

Danny

Originally posted by Omega2.2-16v
    HiHi,een of andere lullo met een hele dikke uitlaat met daaraan een citroen saxo eraan geschroeft,dacht mij effe weg te rijden.
    Nou was ’tie me al op de snelweg aan het irriteren,constant links rijden(hoort zeker als je veel herrie maakt:mad:,een km voor de afslag z’n koekblik voor m’n neus gooien terwijl er nog ruimte zat was om de daarvoor rijdende vrachtwagens in te halen.
    Komt ‘ie boven bij de afslag naast mij staan,jawel aan de linkerkant want stel je voor dat ze zien dat je op de rechterbaan rijdt,beetje herrie staan maken met die veel te grote uitlaat,die waarschijnlijk meer kost als dat plaatwerk wat er boven hangt.
    Als je zo’n uitlaat eronder gooit,gooit er dan op z’n minst een zwaarder blok in.
    Voor alle duidelijkheid,meestal laat ik me niet verlagen tot dit soort gedrag maar kon mij nu effe niet inhouden.

gr

Danny

Kijk zo doe je dat!!

was dat op de N3:P??

Groetjes,

Niels

Ja,klopt Niels,vanaf de A16 de N3 op.
    Vanaf de A15 is wat lastiger ivm de flinke bulten in de weg en de flitspalen:D
    Vanaf de A16 gaat de N3 met een lange bocht naar links,heerlijk om ‘m daar even hard doorheen te halen.
    Op z’n tijd dan.:P

gr

Danny

origineel gepost door nielss

Originally posted by Omega2.2-16v

gr

Danny

Kijk zo doe je dat!!

was dat op de N3:P??

Groetjes,

Niels

Dat je hem nog opmerkte ,
    in zo’n klein frans blik!!
    Je zou d’r haast overheen rijden en denken,lag daar nou een drempel?????:D:D:D

Gisteren bij opel_omega_steinmetz op bezoek geweest! Wij twentenaren moeten af en toe gewoon een meeting hebben, beetje uitwisselen wie er altijd zitten te zeiken hier op het forum :jerry

Die beste gast heeft me goed geholpen! Ik zal nog wel ff een fotootje maken Lars, hoe ht nu brand… :thumbup

Ik kon nu tenminste weer kijken hoe hard ik over het wegdek gleed op de terugweg… :angel

Kleine moeite groot plezier Hans :wors
    U maakt maar eens een foto ;)

Prachtige auto!!:thumbup

Maar zou ie um kwijt raken???:hmmz

origineel gepost door maxim102
    Ik zit eens een beetje op Ebay te snuffelen, kom ik deze B2 3.0 V6 Stationwagen tegen, als ik me goed herinner is dit toch een forum lid..? :hmmz Kan hem alleen nergens meer terug vinden

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280207255829&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr2_PcY_BID_IT&refitem=280205033411&itemcount=2&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%26itu%3DUCI%252BSI%26otn%3D2

rvdvorst

gr

Danny

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 636)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.