DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 2,904)
  • Auteur

origineel gepost door biancaatje
    ja daar moet je echt mazzel mee hebben denk ik… ik ben er toevallig ene die opgegroeid is met bouwvakkers opel gekken en vrachtwagenchauffeurs dus ben nie zo’n meisjes meisje…

wat betreft die was zo ben ik ook flikker het in een hoek of net waar t valt hihi en als ik ga wassen upak ik t wel va de grond af op…..

en tja alleen ene voor de sex daar meot je ech mazzel mee hebben maar mijn nieuwe vriend heeft er toch een paar gehad voor mij dus mischien moet je eens in heerlen/landgraaf gaan zoeken hahahahaha

Bloody hell, das me ff iets te ver :P

En er zijn natuurlijk geen stellen die een trio willen :P

hier in de straat zit nog een gay stel, wie weet dat die 2 interesse hebben in je?

Lief aanbod mayhem, maar nee ;) Das ook niet echt waar ik interesse in heb :P

dan houd t op or jongens, van de toekomstige misses mayhem blijf je af:P (Als t gaat zoals ik wil natuurlijk)

gewoon je best doen joop ;)

haha, ik zie t wel, ik mocht er zondag al op, dus wat dat betreft zit ik al goed:jerry

slet

dat 18 jarige onschuldige schoolmeisje zeker , :angel

origineel gepost door mayhem
    haha, ik zie t wel, ik mocht er zondag al op, dus wat dat betreft zit ik al goed:jerry

bah viespeuk hahahaha:jerry

maarre het is duidelijk dat opelroos een lover heeft want ze is hier zo stil.

origineel gepost door manta1

origineel gepost door mayhem

bah viespeuk hahahaha:jerry

maarre het is duidelijk dat opelroos een lover heeft want ze is hier zo stil.

Juh, die ligt nu elk vrij uurtje op d’r rug :jerry

:angel

origineel gepost door InjectTheVenom
    En er zijn natuurlijk geen stellen die een trio willen :P

tja meeste willen toch een meid erbij en geen vent……

opelroos is idd errug stil de laatste tijd…

@mayhem
    dus je heb toch gescoord… is t wel legaal om sex met er te hebben of hebje pedopasje nodig :P

@mckaamos
    tja je meot er wat voor over hebben als je sex wil hahahaha ik kom officieel ook uit amsterdam ben ook verhuisd naar heerlen:D

Ik maar denken dat de meid van het stel er doorgaans wel van houdt om gesandwhicht te worden.. :P

geen idee hoe andere vrouwen er over denken maar ik toch niet hahahahahahaha

een leuke meid erbij is toch veel leuker….

origineel gepost door sw16v
    slet

that’s me :) je kent me toch:D

it is legaal… de B keuze ook, dus ik gedraag me aardig..

b keuze… je bent er dus gewoon met 2 bezig … dan ben je ech een slet hahahahahaha

hmm word een ritje middelharnis met de manta, want eerlijk zulklen we alles delen en jij hebt er toch 2 hahaha

origineel gepost door biancaatje
    b keuze… je bent er dus gewoon met 2 bezig … dan ben je ech een slet hahahahahaha

ligt eraan hoe je t bekijkt.. de 2de keus doe ik niets mee ofzo, maar zij ziet me wel zitten, en ik doe ietwat te aardig.. maar verder niets.

jaja dus gewoon een slet hihihihihi enne mij is altijd gezegd echte vrienden delen alles dus manta1 tis maar net hoe goed jij bevriend ben met mayhem hihihi

ja, ik wel :D

over een paar jaar zit je er voor de rest van je leven aan 1 vast… dus nu leef ik.. iets te uitgebreid haha :cool:

maaruh.. ik deel nix, hij zoekt zelf maar wat:angel

pfff wat is het leven toch hard.
    Ach morgen word alles beter:D

stel je niet aan man.. straks zitten jullie weer vol met duitsers…

’s zomers de slet uithangen in renesse, je zou m er haast mee verslijten bij die duitsers:angel

je hoefd mij de plekjes niet aan te wijzen zomers op het strand gegarandeerd raak.

tja renesse is idd wel een heel gewilde plek in de zomer… heb zelf in goes gewoont daar was t ook altijd wel druk met duitsers…

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 2,904)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.