dashboard verwijderen opel astra 2002

Forumindex Forums Modellen Astra dashboard verwijderen opel astra 2002

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Is het te doen om zelf het dashboard te verwijderen, opel astra
    XE 1,6 Elegance 2002 Problemen met de schakelaar van de aanjager.

ja hoor dat is geen probleem. Ik heb het meerdere malen gedaan.

Ja dat is te doen

Jah, prima, beginnen bij de asbak achter het klepje, je radio eruit halen. Daar zitten er twee. Vervolgens de ventilatieroosters middenop, en het vakje onder de kachelknoppen, dan heb je alle schroeven zichtbaar en als je die los heb kun je voorzichtig de middenconsole lichten, helemaal bovenaan, boven je display zit hij geklikt, dat geeft iets weerstand. Het de hele kachelbediening kun je er dan zo vanaf klikken en dan zie je vanzelf de schakelaar zitten.

Maar mag ik vragen wat het probleem is met de aanjager?? Als hij het bijv. alleen op stand 4 doet dan is het waarschijnlijker dat je kachelweerstand overleden is, die is makkelijker te vervangen.

Jah, prima, beginnen bij de asbak achter het klepje, je radio eruit halen. Daar zitten er twee. Vervolgens de ventilatieroosters middenop, en het vakje onder de kachelknoppen, dan heb je alle schroeven zichtbaar en als je die los heb kun je voorzichtig de middenconsole lichten, helemaal bovenaan, boven je display zit hij geklikt, dat geeft iets weerstand. Het de hele kachelbediening kun je er dan zo vanaf klikken en dan zie je vanzelf de schakelaar zitten.

Maar mag ik vragen wat het probleem is met de aanjager?? Als hij het bijv. alleen op stand 4 doet dan is het waarschijnlijker dat je kachelweerstand overleden is, die is makkelijker te vervangen.

Hallo Astraman, de reden is dat ik wil kijken of de schakelaar misschien vuil is want als ik de auto uitzet laat ik expres de ventilator aan, want als ik hem uit zet en dan de auto weer start dan doet geen enkele stand het meer. het lijkt wel russies roulette.

Misschien dat de stekker er niet helemaal ingeklikt is .

En anders zou het de schakelaar zelf, wel is kunnen wezen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.