Forumindex › Forums › Modellen › Astra › dashboard verlichting heeft een probleempje?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2011 om 21:24 #17932505
@Oenatje wrote:
ik moet de eerste nog zien die het niet heeft,
kan zijn dat het in andere landen zo is.
zover ik weet is de tellerfolie van alle tellerbakken gelijk.Het is wellicht appels met peren vergelijken maar mn Kadett E uit 1990 heeft m ook niet.
Ik ging er vannuit dat hij OOK zo’n waarschuwingslampje had maar uit nader onderzoek is dat niet gebleken.
Dus ja…..En in het instructieboekje van de E staat namelijk hetzelfde in over dat lampje: dat het niet op alle modellen zit.
En dat is nou wat “soepkiepe” (en de anderen) willen weten. :thumbup
Hij kan een lange zoektocht besparen denk ik persoonlijk.
Nu is zijn auto uit 1995 dus mischien niet reeel om te vergelijken maar toch……Rik ;)
27 oktober 2011 om 21:36 #17932506je moet het boekje wel goed lezen, er staat ook bij:
landvarianten, dat kan dus ook. het hoeft niet percee aan het model te liggen
neem gordel lampje bijv. wij hebben dat niet maar er zijn landen waar dat verplicht is.
ik heb al heel wat astra f tellerbakken gesloopt om die vervolgens om te bouwen naar digidashes. allen hadden ze een tank lampje btw.
ik denk dat in nl iedere astra f een tank lampje heeft aangezien alle tellerfolies hetzelfde zijn. beetje stom om in de ene wel een lampje te douwen en in de andere niet. ik zie het ook niet als een optie.31 oktober 2011 om 08:42 #17932507Ik heb ook even gekeken, maar kan in de verlichting niets ontdekken, en in het instructieboekje staat vermeld,
wijzer in rood veld = tanken!. Bij mij blz. 15
Meer kan ik er niet van maken.31 oktober 2011 om 11:39 #17932508ja ik ga er van uit dat rik gelijk heeft, had het niet verwacht dat die dingen niet standaard op alle autos zate:P
maar jah, dan maar rekening er mee houden :P
ik kon achteraf gezien ook maar 1 lampje achter de benzine meter vinden, wel zit er nog een gat achter het groene ding verstopt, maar deze zit ook niet op de plek waar mijn tankje staat.
ik moet hem er toch nog helemaal uit hebben, dus ik kan wel eens kijken als dat er misschien in te zetten is door middel van een lampje, als er bijvoorbeeld een gat zit ofzo, anders heb ik pech ;)toch al met al heb ik wel weer wat aan dit topic gehad dus, maar hij mag van mij nu wel dicht en weg.
10 november 2011 om 11:10 #17932509de tips en tricks ma ff op gevolgd;)
klokkending er uit gehad, nieuw lampje achter de accu ;)
brand ook weer.
ook ff gekeken waarom mijn benzine meter lamp het niet deed, pooltjes van het lampje iets aangeknepen zodat ie er nu strak in zit, kabel er in, nog niks :wtf :swear:hmmz weer draaien met het lampje en ja, deed het weer ff op een bepaald moment.
lampje ff andersom geprobeerd, en jaaaaa nu doen alle 3 de klokken het weer:Piedereen bedankt, mag dicht of eventueel slotje als je denk dat het informatief is:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.