dashboard verlichting astra 1.4 ’98

Forumindex Forums Modellen Astra dashboard verlichting astra 1.4 ’98

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    unicipsje
    Deelnemer

Goedendag.

Ik heb een astra 1.4 uit 1998 waarbij sinds 4uur vanmiddag me verlichting niet meer werkt op het dashboard en de verlichting van de klok datum en temp. Deze werd al zwakker maar zijn dit gewoon de lampjes die op zijn? Zoja is het veel werk om dit te vervangen(wat zijn aandachtspunten hierbij)

Ik hoop op handige tips

Met vriendelijke groet.
    Arjan

bart-gsi
    Deelnemer

Plastic kapjes van je stuurkolom los halen.. De rand van je tellerunit los schroeven.. Achter de teller de km kabel los peuteren (als je die hebt .. Twijfel) en dan kun je je lampjes vervangen…

unicipsje
    Deelnemer

Dus dat zou een klusje van een goede middag zijn om alles los vervangen en vast te krijgen.

bart-gsi
    Deelnemer

Zou je met een uurtje of 2 max kunnen doen.. Je zult ook je stuur een kwartslag naar links en naar rechts moete. Draaien.. Achter het stuur zitten onder 2 dopjes nog 2 schroeven verscholen… Ik ga er vanuit dat het een astra f is.. En veel dingen komen over met een corsa b

KRSA2000
    Deelnemer

Ik weet niet of je een f of g heb.
    Maar misschien heb je hier wat aan…

http://www.steve010.nl/toepassingen/bc_dash/astraf_inbouw/astraf_inbouw.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.steve010.nl/toepassingen/astrag/astrag_inbouw.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Sent from my SM-P900 using Tapatalk

midnight black
    Deelnemer

Heb je je dashboard dimmer al gecheckt? Horizontale wieltje onder de verlichtingsknop bij een F en vertikale wieltje onder de verlichtingsknop bij de G.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.