dashboard stuk

Forumindex Forums Modellen Astra dashboard stuk

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

goede middag allemaal,
    dit is de eerst keer dat ik iets plaats op een forum dus mocht ik wat info vergeten te vertellen vraag het gerust.

sinds kort heb ik nu een opel astra g sedan 2.0 16v benzine uit 1999.
    toen ik net naar men oude werkgever wou rijden om een lakstiftje op te halen viel het mij in eens op dat mij dashboard niks deed de km teller bleef op 0 staan en de toeren teller ook. ook ging de brandstofmeter niet omhoog tewijl ik laatst nog had getankt en toen ik gisteren keek nog een halve tank had. de tempratuur meter deed het ook niet.
    net als de knipperlichten en de mistlampen voor en achter ook gaat hier van het controle lampje niet branden.

wie o wie heeft een idee wat dit kan zijn????
    ik dacht eerst aan een zekering maar die waren allemaal nog heel.

Er zit een communicatie-stekker in de printplaat van het dashboard. Met mijn corsa heb ik ook wel eens gehad dat de hele boel uitviel tijdens het rijden. Auto reed perfect 120, maar alle metertjes stonden op 0.
    Op aanraden op het forum heb ik toen de boel losgehaald en bleek de stekker half los te zitten. blijkt vaker te gebeuren, iig bij mijn corsa.
    Sinds dien geen last meer

Ik heb het dashboard er net uit hehad de stekker zat inderdaad niet helemaal lekker
    Helaas was die niet(in elk geval niet de enige) oorzaak want hij zit nu goed en doet het nog al niet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.