dakrailsklepjes gestolen Astra H.

Forumindex Forums Modellen Astra dakrailsklepjes gestolen Astra H.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Afgeklopen nacht zijn er van me astra drie dakrails klepjes gestolen en een afgebroken terug geplaatst. ( die recht hoekige plaatjes die in de dakgoot liggen)
    waar kan ik deze vinden of moet de hele strip van voor naar achter vervangen. zoja hoe?

ik hoor het wel.

Ray

Wtf de klepjes gestolen… kansloos…

Maar goed ze zijn niet al te duur en volgens mij zijn dit ze: http://www.fsrs-opelwebshop.nl/search/dakgoot/” onclick=”window.open(this.href);return false; (iemand die dit kan bevestigen?)

Je kan ze los krijgen, maar moet je in dien nodig nog in kleur laten spuiten. Bij montage de gehele dakgoot loshalen.

Hoe haal je het los. Is er een how to?

Ben ik ook benieuwd naar, hoe ze losgaan. Bij mij zijn de dakrails helemaal verroest..

Verstuurd van mijn Gameboy Color met Tapatalk

38 euro ps bij de dealer
    en dat zijn niet alleen de klepjes

buysell/single_ad.php?ad_id=6184

De hele dakrail zit van voor naar achter erin geklikt. Als je de kofferklep opent kun je tussen het dak en de achterklep beginnen met voorzichtig loshalen.

@danny wrote:

38 euro ps bij de dealer
    en dat zijn niet alleen de klepjes

buysell/single_ad.php?ad_id=6184

Past dit op de 5 deurs. H. En dan moet ik nog de voorste 2. Dacht dat ze per kant verkocht worden.

Kunnen gewoon per stuk.

De klemmen willen nog wel eens kapot gaan(deze zitten gepopt)

Als je gewoon aan de dakgoot gaat trekken trek je ook nog eens je lijst kapot.

Lijst aan hoek op spanning brengen, dan thv de klem een platte schroevendraaier en een doek er tussen(zodat je je lak niet beschadigd) hem aan de binnenzijde van de lijst(de kant van je dak) los klikken.

aangezien de daklijsten toch slecht qua kleur zijn(kleurverschil) heb ik hem met een spuitbus gespoten.

Ik heb geen idee of deze op een 5 deurs passen

deze waren toen voor mijn gtc bedoelt

Houd maar ff vast
    Ga t uit vogelen.

Bij mij hebben ze er ook eens eentje vanaf getrokken maar is ook heel makkelijk weer te vervangen / te plaatsen.
    Gelukkig is het onderdeeltje niet super duur en kan je het makkelijk zelf doen.

Kan je de klepjes zo van boven erin klikken of moet echt de hele rails van achter naar voren los.

Waarom denk je dat ze hem afgebroken hebben terug geplaatst.

Dus hele rails demonteren.

Ik heb de hele rails eraf gehaald, zonder de rails los te halen lukte mij het ieder geval niet.
    Als je die hele rails los haalt doe het dan wel voorzichtig, zeker het begin stuk aan de achterkant.
    Dat gedeelte verbuigt vrij snel.

@Brian 1990 wrote:

Bij mij hebben ze er ook eens eentje vanaf getrokken maar is ook heel makkelijk weer te vervangen / te plaatsen.
    Gelukkig is het onderdeeltje niet super duur en kan je het makkelijk zelf doen.

wat heb jij ervoor betaald?

Bij het motorhuis in Leiden was ik ongeveer 20 euro kwijt.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Per stuk

Ja per stuk.
    Dan heb je het klepje en het gedeelte waar het in word vast geklikt.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

Volgens mij heb ik 38 per 2 afgerekend ipv per stuk

Foutje bedankt

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.