Dag Allemaal

Forumindex Forums Modellen Tigra Dag Allemaal

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Dag allemaal,

ik ben 19 jaar en 2 weken geleden heb ik een grijze opel tigra uit 1998 gekocht in amersfoort en woon in ermelo.
    jammergenoeg heeft hij wel een paar roestvlekjes maar daar kan iemand me wel een keertje mee helpen :hmmz .

zelf heb ik al het 1 en ander eraan gedaan: nieuwe achterlichten (angle eyes voorlichten komen eind maart :D ), nieuwe ruitenwissers, voorbanden.

en hier de foto’s (eerste keer dat ik probeer foto’s erop te zetten dus hoop dat het lukt…)
    links is oud rechts is nieuw

@spooky26 wrote:

Dag allemaal,

ik ben 19 jaar en 2 weken geleden heb ik een grijze opel tigra uit 1998 gekocht in amersfoort en woon in ermelo.
    jammergenoeg heeft hij wel een paar roestvlekjes maar daar kan iemand me wel een keertje mee helpen :hmmz .

zelf heb ik al het 1 en ander eraan gedaan: nieuwe achterlichten (angle eyes voorlichten komen eind maart :D ), nieuwe ruitenwissers, voorbanden.

en hier de foto’s (eerste keer dat ik probeer foto’s erop te zetten dus hoop dat het lukt…)
    links is oud rechts is nieuw

Eventjes je fototjes doen werken ;)
    de hyperlink uit de afbeeldingen halen anders doet ie het niet rechtsklikken afbeelding url copieren, king: graag gedaan alsjeblieft ;)

thanks alleen weet nog steeds niet hoe ik het nu goed doe XD en de bovenste doet het niet :S

spooky26,

Quick tutorialke
    Voorbeeldje

http://s1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/?action=view&current=IMAG0201.jpg&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false; <- is een foto van uw auto eh
    ga naar dit adres ….
    klik rechts op de foto ….
    Afbeeldings locatie copieren …

plakken : http://i1163.photobucket.com/albums/q544/spooky1992/IMAG0201.jpg&#8221; onclick=”window.open(this.href);return false; dan tussen [img]code zetten ;)
    dan ben je the king: succes :thumb

Otherwise PM me ;)

se ca!

,Bram

heb je iets wat duidelijkere foto’s van de roestvlekjes?

mvg,
    Bram

eens kijken of het lukt :P

foto’s van die roestplekken moet ik nog even maken maar je kan het op deze een klein beetje zien

Lol, dat is net zo’n kleur als ik heb.. en ik heb ook inclusief het deukje aan de voorkant, lol.. Ik wist trouwens niet dat Tigra’s een trekhaak mochten hebben.. ik dacht dat die autootjes er te licht voor waren.. :)

tjah das inderdaad ook nog een discussie puntje, op mijn autopapieren staat achter wat hij mag trekken niks… de 1 zegt dan mag je geen kar trekken en de ander zegt weer gewoon normaal (niet meer dan het gewicht van de auto trekken 941kg).

dus ik weet het zelf ook niet echt XD maar stekker en remkabelring enzo zit er allemaal aan :???:

Welkom op het forum…………
    dood zonde dat er een trekhaak achter zit, je weet namelijk nooit wat er is getrokken met de auto….

Gert

hier nog even als belooft de roest plekjes
    rechter portier

voorkant opel logo

linker portier

linker portier

onder linker lamp

onder rechterlamp

zoals je ziet is het grootste gedeelte op het metalen stuk onder de klep waar het slot van de klep opzit… enig idee of er zo’n onderdeel te halen valt?

Dat is nog aardig wat roest. Haal je achterbumper eens los en kijk is wat je daar aan roest hebt?

Doe maar niet, in zijn geval ga je je rot schrikken…

ff deze er weer in lassen.
    http://www.copeparts.nl/nl/shop/tigra/sub,3/gid,144&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false;
    en dan de aller onderste…………..

Gert

thanks! zal even kijken wat mogenlijk is. de ophanging etc ziet er allemaal gelukkig perfect uit ;-) maar misschien voor de zekerheid maar ff loshalen en checken.

Leuke onderdelensite.. Een motorkap voor “maar” 135 euro.. die moet vast en zeker nog wel gespoten worden..

Ik moet trouwens zeggen dat je voor een Tig uit ’98 veel roest hebt.. mijne is nog twee jaar ouder en heeft nagenoeg niets.. volgens mij ontstaat roest ook alleen maar door breukjes in het metaal c.q ijzer.. Mijn roest is nl. ontstaan toen ik van achter een keer ben aangereden, en op mijn linkerdeur begint het een beetje, omdat hij ook ooit eens van de zijkant is aangereden

ja het lijkt er ook op dat de vorige eigenaar het geprobeerd heeft te repareren maar dan wel heel slordig… de lak heeft ook wat bobbels bij die plekken…

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.