D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 1,410)
  • Auteur

Ziet er goed uit man.!

beter dat je dit zelf kunt.!

:wors :kewlpics

origineel gepost door custom
    Ziet er goed uit man.!

beter dat je dit zelf kunt.!

Is wel makkelijk idd ^^ Zo kost het allemaal wat minder :)

Kreeg vandaag alleen een mailtje van autobandenmarkt.nl dat men banden pas 12 november komen… duurt een beetje lang nog dus. Das wel jammer… Merk wel dat ik heeeel weinig grip heb met men ATSjes..

origineel gepost door freek corsa
    :wors :kewlpics

Dankje ^^ vanavond ga ik ze ff schuren en ik hoop dat ik er nog aan toe kom om ze ff nog in de schaepman primer te zetten.

Nou dat is dus niks geworden.. geouwehoer altijd met die vrouwen.

Heb maar besloten dat ze me op het moment allemaal de pokken kunnen krijgen.

Mooi veel tijd voor men auto nu dus.. aangezien men beste makker ook het leger in gaat per 1 december..

En der bovenop ook nog het plaatwerk onder de achterbumper een deuk in gereden tegen een stelcon plaat die iemand op men werk heeft laten slingeren….

Velgen eindelijk wit…

Heb gister achterstevoren gestaan op de weg omdat ik de rem iets aantikte met 20km/h omdat het keihard hagelde en de weg helemaal wit en glad was..

Zo snel mogelijk de nieuwe banden erop dus.

De kleur die erop zit is ral 9010.. men atsjes zijn 9003.. dat is iets witter.. maja die 9010 hadden we nog staan dus die maar derop gespoten..

Velgen staan nu ook in de blanke lak hopen dat dat beter gaat icm remstof.

mooi mooi mooi king: :thumbup
    binnenkort mijne ook maar even spuiten he ..

netjes man.! Die remstof, je moet je velgen straks goed in de was zetten, dan kun je de remstof er veel makkelijker af krijgen.

origineel gepost door custom
    netjes man.! Die remstof, je moet je velgen straks goed in de was zetten, dan kun je de remstof er veel makkelijker af krijgen.

Jah idd maja.. kweet niet of ik daar wel steeds zin in heb :jerry ik kijk wel hoe het gaat met blanke lak…

als het nog klote is dan spuit ik ze wel eens in de zoveel tijd :P

Velgen zijn echt mtf dik..

:D :thumbup

ziet er echt gaaf uit die GTtjes:wors:wors heb ze zelf laten verbreden of zo gekocht? zo ja waar?;)

Staat em goed die GT’s ;)
    En wanneer pak je de koets aan :P

origineel gepost door voederbiet
    ziet er echt gaaf uit die GTtjes:wors:wors heb ze zelf laten verbreden of zo gekocht? zo ja waar?;)

Heb ze gekocht van Werner van Loon uit Kaatsheuvel die had een setje van 5 stuks over.

Heb hier nog een setje liggen die ik wil laten verbreden bij Van de mik in vinkeveen

origineel gepost door Dirk
    Staat em goed die GT’s ;)
    En wanneer pak je de koets aan :P

Dankje ! :D

Ehm de koets.. ehm jah niet… ofja misschien als men E kadett klaar is.. Maar dat gaat wel even duren denk ik :jerry

Deze auto was eigenlijk voor nood even, alleen pakt het wat anders uit.

Haha ja dat “even” ken ik, je steekt er altijd veel meer tijd en moeite in dan eigenlijk de bedoeling was :P

origineel gepost door Dirk
    Haha ja dat “even” ken ik, je steekt er altijd veel meer tijd en moeite in dan eigenlijk de bedoeling was :P

Hmhm dat klopt :P maar men E kadett was ook wat langer uitgeschakeld dan gepland.. en met men plannen die ik nu met de E kadett heb zal ik deze nog wel 2 jaar moeten rijden denk ik :jerry

origineel gepost door GlennGSI
    Velgen eindelijk wit…

Heb gister achterstevoren gestaan op de weg omdat ik de rem iets aantikte met 20km/h omdat het keihard hagelde en de weg helemaal wit en glad was..

De kleur die erop zit is ral 9010.. men atsjes zijn 9003.. dat is iets witter.. maja die 9010 hadden we nog staan dus die maar derop gespoten..

Vette velgen is dat ook 14inch?
    Hier de mijne gepoedercoated…maar wil ze weer zilvergrijs met hart oranje zie Avatar

origineel gepost door Makko

origineel gepost door GlennGSI
    Velgen eindelijk wit…

Vette velgen is dat ook 14inch?
    Hier de mijne gepoedercoated…maar wil ze weer zilvergrijs met hart oranje zie Avatar

Jah is ook 14”

Poedercoaten wou ik ook doen, maar de velgen waren nogal ingevreten dus poedercoaten zou niet helemaal mooi worden. Dusja dan maar spuiten :P

Zien er ook top uit die van jou !

mooi die dett zo houden de rare plekken even behandelen met spul
    en je hebt een mooie ratlook dett
    enne ik zou het opel logo op die naafkappen nog wit maken lijken de velgen nog wat dieper

hey glenn ,

goed bezig de velgen staan erg goed.

Ziet er goed uit man.!!!

ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.
    king:

damn dat zijn wel erg veel hokjes :jerry

origineel gepost door herman78
    mooi die dett zo houden de rare plekken even behandelen met spul
    en je hebt een mooie ratlook dett
    enne ik zou het opel logo op die naafkappen nog wit maken lijken de velgen nog wat dieper

Jep dat word nog gedaan :) de vriendin van een kameraad heeft een hele vaste hand :jerry

@ Jimmy & WizardNL

Thnx !! ^^

origineel gepost door Kilat
    ziet er goed uit:kewlpics heb zelf ook gt stalen velgen hier van de forum gekocht ook 8j 14 inch voor de corsa a. Ben ze van plan om ze zo te laten spuiten.
    king:

Thnx ^^

Wow das wel heel apart :P zal wel mooi veel afplak werk in gaan zitten :’) Je kunt ook de velgen wit spuiten en dan bij een stickerbedrijf hokjes laten bestickeren en dan zwart erover spuiten. Hoef je alleen de stickertjes er maar af te halen en klaar.

welk sticker bedrijf kan zo mooi rond plakken ?

en wat zal het kosten ?

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 1,410)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.