D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,410)
  • Auteur

Nou kan toch? Gaatje in de buis.:D
    Is toch geen moeilijk klusje denk ik :D

origineel gepost door Fearless
    Nou kan toch? Gaatje in de buis.:D
    Is toch geen moeilijk klusje denk ik :D

Die sensor zit geklemt in die rubberbuis/slang. die krijg ik dan niet fatsoenlijk in een metalenbuis denk ik, En kwil het ook een beetje strak eruit laten zien.

Uitlaat kan je wel monteren met radiateur in de auto.. Kan allemaal op de cm nauwkeurig :D

Gaatje boren in de buis.. Mooi rubbertje erin lijmen en daar de sensor indrukken :)

Staat 10 keer mooier dan zo’n slang.

origineel gepost door Knoxville1
    Uitlaat kan je wel monteren met radiateur in de auto.. Kan allemaal op de cm nauwkeurig :D

Gaatje boren in de buis.. Mooi rubbertje erin lijmen en daar de sensor indrukken :)

Ik vind zown slang noujuist mooi origineel ogen :P Ik ga het nog ff aan Renscorsa hier op het forum vragen die heeft een dis blok in zen corsa… misschien dat die wat weet :)

Uitlaat zal dan wel goed komen. Moet echter nog een net spruitstuk op de kop zien te tikken

golf gti slang.. en laat ik die nou net hebben liggen……

spruit moet passen, anders de rad verder naar voren plaatsen.
    ik heb een c20xe uit een calibra in m’n corsa A liggen, met t lange type spruitstuk, en dat past ook (heel heel krap).

ik heb trouwens nog 2 c20xe spruitstukken liggen als je er nog 1 zoekt. ik dacht 1x kadett E en 1x calibra.

origineel gepost door mayhem
    golf gti slang.. en laat ik die nou net hebben liggen……

spruit moet passen, anders de rad verder naar voren plaatsen.
    ik heb een c20xe uit een calibra in m’n corsa A liggen, met t lange type spruitstuk, en dat past ook (heel heel krap).

ik heb trouwens nog 2 c20xe spruitstukken liggen als je er nog 1 zoekt. ik dacht 1x kadett E en 1x calibra.

Dat meeen je niet ! :jerry ik ga je direct ff een u2u sturen over de delen :)

dat meeeeeen ik wel.:P

Jahh! zon doorvoerrubber. Die zijn in diverse maten te krijgen.
    Mooi gepolijste buis maken…..staat wel wijs.

origineel gepost door mayhem
    dat meeeeeen ik wel.:P

Dat zegt ie niieeeet :jerry

origineel gepost door Fearless

Jahh! zon doorvoerrubber. Die zijn in diverse maten te krijgen.
    Mooi gepolijste buis maken…..staat wel wijs.

Jah dat kan ook. Ik vind echter een originele look wel mooi. Kmoet ook nog ff wat uitvogelen met het luchtfilter. Wil er het liefst een originele box in hebben al zal het eerst wel een openluchtfilter worden.

Mocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
    Op mijn werk heb ik wel een aantal maten liggen.
    Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.

Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.

-offtopic Nee, ik ben John, niet Paul dans mijn broer :argue :jerry

origineel gepost door Van het Ende Customs

-offtopic Nee, ik ben John, niet Paul dans mijn broer :argue :jerry

haha ik wist het al niet zeker meer :P lijkt een beetje op mekaar hea :jerry

Ik heb al via Rens_corsa gehoord dat een Daewoo Kalos 8v slang zou kunnen passen. En zelf heb ik es ff gekeken naar de slang van men Omega X20XEV echter heeft die een verkeerde bocht dus als ik een slang pak van een Astra vectra of calibra X20XEV zou dat heel netjes moeten worden. Mja zie nou maar zown slang te vinden :P zaterdag maar eens op de sloop kijken en vragen.

dit wordt wel een gruwelijk mooie auto:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door c-dett16v
    dit wordt wel een gruwelijk mooie auto:thumbup:thumbup:thumbup

Dankje ! :D

Kheb ook weer wat fototjes geschoten van men radiateur ( ff laten zien hoe krap het zit ) en van de bekabeling die er wel mooi in ligt vind ik zelf

Koelslangen gemonteerd

Rad aardig krap met het uitlaatspruitstuk

nogmaals

Past net

Of net niet..

aardig krap wederom

Iets meer aan de bekabeling gedaan en wat dingen gemonteerd.

De ventilatorbehuizing ga ik btw nog ff wit spuiten..

Zien jullie de foto’s trouwens ook zo apart ? dat een gedeelte er anders uit ziet dan hoort ?

Goed bezig !!!
    Ik weet alleen niet zeker of die slang van een kalos gaat passen :) het zou kunnen

origineel gepost door Rens_Corsa
    Goed bezig !!!
    Ik weet alleen niet zeker of die slang van een kalos gaat passen :) het zou kunnen

Ik ben ook vergeten om naar de diameters te kijken.. ik zal aankomend weekend wel es op de sloop kijken of er wat moois te vinden is.. Ik heb nu tenminste een idee waar ik naar kan kijken :) !

origineel gepost door GlennGSI

Goed bezig !!!

Ik ben ook vergeten om naar de diameters te kijken.. ik zal aankomend weekend wel es op de sloop kijken of er wat moois te vinden is.. Ik heb nu tenminste een idee waar ik naar kan kijken :) !

diameter aan de ene kant 60mm en aan de andere kant 65 mm ;)

ALS het zal gaan zul je alleen die aansluiting voor de carterventilatieslang uit die pijp moeten halen of afdoppen
    bij een kalos zit daar namelijk een ventilatieslang op

en anders van een daewoo lanos of nexia aangezien daar ook z’n luchttemperatuursensor in zit

en dan zet je de jouwe ffkes over king:

origineel gepost door GlennGSI

Goed bezig !!!

diameter aan de ene kant 60mm en aan de andere kant 65 mm ;)

ALS het zal gaan zul je alleen die aansluiting voor de carterventilatieslang uit die pijp moeten halen of afdoppen
    bij een kalos zit daar namelijk een ventilatieslang op

en anders van een daewoo lanos of nexia aangezien daar ook z’n luchttemperatuursensor in zit

en dan zet je de jouwe ffkes over king:

Idd die ventilatie aansluiting ff iets op verzinnen maar dat zou wel goed komen. Ik ga ook nog ff naar zown slang kijken van een astra, vectra of calibra X20XEV.. dat is misschien ook een idee

Mag ik vervelend zijn ?

Ik zie iets :(

Verder ziet het er allemaal wel netjes uit ;)

origineel gepost door freek corsa
    Mag ik vervelend zijn ?

Ik zie iets :(

Verder ziet het er allemaal wel netjes uit ;)

Haha vervelend zal je niet zijn hoor.. kritiek is alleen maar goed.. meerdere ogen zien meer dan alleen die van mij uiteraard :’)

Ik zie roest met verf erop :cry

Ik weet dat we niet allemaal kunnen lassen, maar als je zo goed bezig bent, dan zou ik dat ook wel goed willen hebben.

origineel gepost door freek corsa
    Ik zie roest met verf erop :cry

Ik weet dat we niet allemaal kunnen lassen, maar als je zo goed bezig bent, dan zou ik dat ook wel goed willen hebben.

Het front bedoel je :) deze heb ik uitgestraald zit geen roest meer onder dus.. tis alleen ingevreten ( vandaaar de putjes ) en ook een deel weggevreten :P..

De buitenkant van de auto pak ik verder ook nog niet aan. Hij heeft nog wel meer plekjes.. zoals rond de voorruit en de hoekjes van de achterwielranden. Dit komt volgend jaar denk ik.. dan komt er een nieuw front en dergelijke in.

Ene het lassen zit bij mij wel goed gelukkig :P kheb daarvoor een mooi apparaatje staan. Tis alleen dat het niet al een totale restauratie moet worden. Ik heb namelijk nog een E kadett GSi staan die ook nog een keer af moet. Die staat al te lang zonder dat er iets aan gedaan is…

ik zag het ook al haha, een deel van het koplamp deel is weggerot, deze zijn compleet te krijgen en zit er zo in. heb ik bij mijn d kadett ook gedaan.

kan eventueel later ook wel bij een opknapbeurt, maar dan moet de motorruimte ook bijgewerkt worden.

verder veel succes het begint er al aardig op te lijken.

foto’s kloppen inderdaad niet helemaal, het lijkt nu dat op de laatste foto er een scheur in je velg zit:jerry

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 1,410)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.