D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,410)
  • Auteur

origineel gepost door wessaa
    is dat hok nou nog nie af :P hahaha
    , kom je trouwens vrijdag avond ook ff koffie leuten op de meet van dbs?

Haha nee Wesley kmoet tussendoor ook nog ff maccen hea :jerry

Maare vrijdagavond kom ik ook nog ff met de Omi langs.. niet te lang want moet die avond beginnen met de ooto van Kevin :)

En hierbij een update van de afgelopen dagen.

Zondag een grill opgehaald bij Robbin16vGTE

Zit nog iets werk in maar dat komt wel goed.

Wat de kadett zelf betreft..

Vloer mooi dik en goed in de verf.

Ook weer mooi beschermd.

En de plaat voor er overheen gemaakt. Word er steeds handiger in voor iemand met 0,0 opleiding kwa lassen en plaatwerken

Ohjah voor de duidelijkheid, links is oud en rechts is nieuw :P

De plaat zit nu in de primer en morgen ga ik beginnen met het erin lassen van. Daarna blaf ik de ruimtes helemaal vol met tectiel zodat de lassen aan de binnenkant heel goed beschermt zijn.

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door *Jurgen*

Ziet er goed uit Glenn, is ie weer helemaal netjes! Je oude 1.2 blokje doet het trouwens nog steeds perfect, die heb ik voor een jaar geleden ofzo bij je opgehaald toen.:thumbup:D

Hej Jurgen, leuk om te horen dat die 12S nog steeds mooi loopt :P de kleppen moesten wel aardig bijgesteld worden ofniet ? :P

Maare als je nog onderdelen zoekt voor een 12S binnenkort gaat het blokje uit men blauwe D :P heb ook nog een goeie kop liggen voor een 12S :P

Nouja als je er vanaf moet, heb binnenkort nog een blokje nodig om een vers motorblok op te bouwen voor een toekomstig projectje ;) Laat het maar weten als je er vanaf wilt ;)

Het onderblok zit wel een beetje vol met stof.. maargoed als je hem toch opnieuw wilt opbouwen..

Voor een kratje beugels mag je em weer opkomen halen zodra hij eruit is :P

Stof is geen probleem, en die beugels is ook geen probleem :P Doe me tzt maar even een u2u ofzo, enig idee op wat voor termijn ie er uit gaat?

Ziet er goed uit Glenn, is ie weer helemaal netjes! Je oude 1.2 blokje doet het trouwens nog steeds perfect, die heb ik voor een jaar geleden ofzo bij je opgehaald toen.:thumbup:D

Hej Jurgen, leuk om te horen dat die 12S nog steeds mooi loopt :P de kleppen moesten wel aardig bijgesteld worden ofniet ? :P

Maare als je nog onderdelen zoekt voor een 12S binnenkort gaat het blokje uit men blauwe D :P heb ook nog een goeie kop liggen voor een 12S :P

Nouja als je er vanaf moet, heb binnenkort nog een blokje nodig om een vers motorblok op te bouwen voor een toekomstig projectje ;) Laat het maar weten als je er vanaf wilt ;)

Het onderblok zit wel een beetje vol met stof.. maargoed als je hem toch opnieuw wilt opbouwen..

Voor een kratje beugels mag je em weer opkomen halen zodra hij eruit is :P

Stof is geen probleem, en die beugels is ook geen probleem :P Doe me tzt maar even een u2u ofzo, enig idee op wat voor termijn ie er uit gaat?

Haha ok ! :) ik doe tzt even een u2u :) Wanneer hij eruit gaat.. planning over een week of 2 maja je weet hoe dat gaat :P Nee ik hoop dat ik met 2 weken red.. denk het haast wel maar ik hou nog even een slag om de arm.

eej glenn beun haas
    met je mooi las aperaatje

hahaha
    zie je morgen op het werk

origineel gepost door corsa a 1.2
    eej glenn beun haas
    met je mooi las aperaatje

hahaha
    zie je morgen op het werk

ha ! collega :jerry zeker mooi lasapparaatje :P

ff voor de rest ik heb dus vandaag een lasapparaat aangeschaft :P

een Lorch 2060

Met natuurlijk alles derop en deran. alleen nog ff een flesje regelen.

ook nog wat gelast aan de kadett.. ( met het apparaat van de zaak uiteraard )

ziet er al weer netjes uit glenn :thumbup
    mooi lassetje

mvg

Turbotjuh

Sow hey, dasook niet het goedkoopste apparaat :P

origineel gepost door Turbotjuh
    ziet er al weer netjes uit glenn :thumbup
    mooi lassetje

mvg

Turbotjuh

Thnx ! :D en aan het lassertje ga ik een hoop plezier beleven denk ik :P

origineel gepost door Fearless
    Sow hey, dasook niet het goedkoopste apparaat :P

Nee dat klopt der zijn nog 4 kleinere apparaten van Lorch maargoed, moet wel een beetje degelijk spul zijn en deze kon ik via men werk wat goedkoper krijgen dus dan scheelt het al weer iets :)

niet goedkoop maar wel een van de beteren.
    mijn oude baas had ook veel lasapperaten van lorch staan.:thumbup

origineel gepost door thomas-opel83
    niet goedkoop maar wel een van de beteren.
    mijn oude baas had ook veel lasapperaten van lorch staan.:thumbup

Op men werk hebben we de Lorch 2090 staan, 2 types groter dan deze en ben ook niet anders gewend dan met Lorch te lassen. Men baas heeft deze die ik ook heb ook thuis staan en die vond het ook een super ding dus tjah :P

En Lorch is idd wel 1 van de betere.

Ohjah en deze kan zowel op 230 als op 380 dus kan em eventueel ook nog es thuis gebruiken als het nodig is :P

vandaag weer bezig geweest, echter geen foto’s want het is niet echt te zien dat ik wat gedaan heb :’)

Kheb de plaat afgelast en de lassen afgewerkt. morgen nog ff hier en daar wat lassen nog afwerken en dan mooi de winterschilder spelen want dan kan alles in de verf :)

En de schotels er onderuit :D goed bezig die Glenn :D

origineel gepost door custom
    En de schotels er onderuit :D goed bezig die Glenn :D

haha nee helaas, pas als ie in men garagebox staat hea :P ene thnx ! :P straks weer ff 3 uur deran :)

Zo weer 3 uurtje gemaakt.

Klaar !

Nu mooi in de verf zetten allemaal

Hij is gespoten, foto’s post ik vant weekend nog ff :P

klaar voor het spuiten.

Van de brug naar de spuitcabine duwen.

En klaar.

Zit wel wat kleur verschil in de motorruimte en de rest van de auto.. maargoed de auto zelf is aardig verweerd enzo. De buitenkant van de auto word ook nog wel een keer overgespoten maar dat komt wel een keer. Voor de kleur heb ik gewoon de kleurcode aangehouden dus dan komt het wel weer goed.

Van de week nog ff hier en daar met de antisteenslag aan de slag en dan aanhangertje huren en het ding achter de Omega hangen naar de garagebox :D eindelijk..

Kijk de straaljager wordt steeds beter, komt helemaal goed zo te zien :wors

blijf zo doorgaan:D

origineel gepost door Stender
    Kijk de straaljager wordt steeds beter, komt helemaal goed zo te zien :wors

blijf zo doorgaan:D

zeker zeker ! :D gaat helemaal goed komen :)

kreeg nog een brief van de RDW of ik em voor 20 maart ff wou apk keuren :P gaat em denk ik niet worden haha maargoed ik blijf zeker zo doorgaan, het gaat nu alleen maar sneller :) Thnx !

lekker bezig!

wat voor grille is dat die je gekocht heb? vind m wel dik :D

origineel gepost door sw16v
    lekker bezig!

wat voor grille is dat die je gekocht heb? vind m wel dik :D

dankje !

De grille dat is er 1 van Kamei, is wel wat beschadigd maar dat komt wel goed :)

wat is trouwens de kleurcode van je Corsa ? lijkt wel verdacht veel op de kleur die op de Kadett zit..

de code zou ik moeten checken, maar de kleur heet china blue :wors

origineel gepost door sw16v
    de code zou ik moeten checken, maar de kleur heet china blue :wors

dan is het denk ik een andere kleur :P de mijne heet Porzellanblau is A 243

china blue is volgens opel-infos.de een metallic kleur ? 21F staat erbij als kleurcode

ziet er goed uit :thumbup, leuke kleur, en die wielen blijven hem goed staan;):jerry

veel succes verders

groeten

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,410)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.