D kadett C20XE update!!!!! 04-04-2010

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling D kadett C20XE update!!!!! 04-04-2010

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 213)
  • Auteur

dikke poep hier goed bezig daar mannen!!

Hej Adriaan, ff een vraagje hea, die achteras van een kadett staat die toevallig meer naar rechts ?? ( origineel dan hea :P )

ik weet niet of dat origineel hoort maar die van mij stond er wel scheef onder, de auto heeft namelijk ooit een compleet nieuwe zijkant gehad na een zeer strakke aanrijding met iets.:hmmz
    assen staan nu gelukkig weer recht tegen over mekaar:)

origineel gepost door Leen

origineel gepost door city77
    dat zit wel vast, wees maar niet bang :cool:

ik weet dat het wel vast zit, ik las in mn vrije tijd stalen jachten aan elkaar.

het zal niet kapot gaan zo, maar het had veel steviger gekund.

Dat is veel dikker plaatwerk… dus makkelijker te lassen. Dunnere plaat wordt anders, kan je ook niet teveel hitte in doen tegelijk. Niks mis met wat hij gedaan heeft.

origineel gepost door city77
    ik weet niet of dat origineel hoort maar die van mij stond er wel scheef onder, de auto heeft namelijk ooit een compleet nieuwe zijkant gehad na een zeer strakke aanrijding met iets.:hmmz
    assen staan nu gelukkig weer recht tegen over mekaar:)

hmmok :P bij mij loopt men wiel namelijk rechts eerder aan dan links en steekt men wiel rechts 3cm uit en links 2,5 :P

hey das vreemd, bij mij was het andersom whahaha:o

zow nou toch ff weer beetje gedaan aan de kadett, heb laatste tijd heel weinig kunnen doen ivm mijn nieuwe werk als storingsmonteur bij een technische dienst

rolkooi verder klaar gemaakt en in de primer gezet, stoelframes gelast war de stoelen op komen te staan, stoelen gemonteerd en gordels erin gehangen

ook een heel leuk pakketje binnen gekregen van maxxtuning duitsland
    mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter

en ja ik heb de remmen toch maar gekocht:wors:wors

niels correct me if I’m wrong,

330 mm 2 delige schijven
    6 zuigerige remklauwen
    en standaard aansluitdingetjes en de blokken

heeeey dat ziet er weer hardstikke dik uut manking:king: die stoelen/gordels/schijven/klauwen/schokbrekers echt mooi spul allemaal, word zeker wel wat die dikke d kadett van je:wors:wors, zit alleen weer een lekkere avatar in je topic:swear, mar blijven posten die foto’s cool man.

spreek je snel.

groeten nick

niet normaal deze build off….
    Ik begin echt jaloers te worden op deze D.
    Ik ga dit hier eens goe bestuderen en ideeën opdoen.
    Prachtige bouw maatje….

Die rolkooi die ziet er echt waanzinnig uit:wors

hoe heb je de stoelen gelast heb je daar een foto van?

origineel gepost door Nova_C20xe
    hoe heb je de stoelen gelast heb je daar een foto van?

stoelen zitten gewoon op 2 buizen die tussen de dorpel en de tunnel gelast is, daar is schroefdraad in getapt en daar zitten de stoel bevestigingen dan weer op:thumbup

zow vandaag ff de remmen er onder gezet met spacers en de wielen er ook op :wors:wors

staat heel mooi man, we moeten gauw weer effe komme buurten gezellig:thumbup, staat echt toppie die velgen bij die remmerij zo hoort het:jerry:jerry

succes

nick

Naaper !:jerry

ziet er mooi uit allemaal:wors

enkel lijkt het zo op de foto,s wel dat die buis in je deuroppening wat hoog zit:hmmz

krijg je daar geen last van met je elleboog??????

verder:thumbup:thumbup

Dit is echt geniaal, echt super vet mooi :thumbup

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

origineel gepost door louwe 16 klepper
    ziet er mooi uit allemaal:wors

enkel lijkt het zo op de foto,s wel dat die buis in je deuroppening wat hoog zit:hmmz

krijg je daar geen last van met je elleboog??????

verder:thumbup:thumbup

neuh dat komt wel goed :thumbup
    tis wel krap in en uitstappen nu maar ja veiligheid boven allesking:

origineel gepost door rallyastra
    Naaper !:jerry

ach ja zo kom je ook eens van de ouwe rommel af :jerry
    en ik had de velg het eerste:vertag:jerry

super :wors:wors

eehjman, ik begin uit te lopen…. Misschien is de combo als eerste weer uit vriezenveen

ik hoop het voor jou van wel maar voor mij van niet hahaking:

Er gaat straks denk ik nog een Combo op basis van een Kadett D de werkplaats uit, die meuk staat hier al zo lang dat het bijna met elkaar vergroeid is :vertag

een echte hybride….

origineel gepost door rallyastra
    Er gaat straks denk ik nog een Combo op basis van een Kadett D de werkplaats uit, die meuk staat hier al zo lang dat het bijna met elkaar vergroeid is :vertag

haha idd, dat ze nog geen baby’s hebben :P kleine comdettjes ofzo haha

]jaja een update :lol:

pedal box was al weer een paar weken binnen dus gisteren maar ff geplaatst, vandaag de pook onder een hoek gezet en 20 mm naar achteren verplaatst ook heb ik het dashboard er in gehangen, vanavond verder met de handrem, remdruk regelaar en mijn Bias instel knop

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 213)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.