D-Kadett afgeschreven

Forumindex Forums Modellen Kadett D-Kadett afgeschreven

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Kijk filmpje of foto’s maar.

http://www.youtube.com/watch?v=D_eg2nMyio8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.osthessennews.de/beitrag_H.php?id=1197798″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Daar zitten echt geen bruikbare onderdelen meer aan

jezus en alleen maar gewond lucky bastards

Navigator is overleden.

Waar lees je dat terug dat ie overleden is :wtf

ik kan er ook niet uit opmaken dat er iemand is overleden hoor….
    ze hebben echt geluk gehad zeg!!!

@ de wit: knipperlicht linksvoor en de achterlichten zien er nog wel heel uit… en de einddemper ook nog wel ;)

@Andreas.Berger wrote:

Waar lees je dat terug dat ie overleden is :wtf

:thumbdown
    Op het duitse rally forum.
    en http://www.osthessen-news.de/beitrag_G.php?id=1197829

Was nu tegen een boom. Had ook een tegenligger kunnen zijn !!

Ja het had ook een schoolklasje kunnen zijn, een bus met nonnen of een vliegtuig met Taliban strijders.

’t had dit… ’t had dat..

ik erger me daar altijd aan uitspraken wat er wel niet gebeurt had kunnen zijn, dit is wat er gebeurt is en dat is al erg genoeg.

dat zal wel erg had gegaan zijn niks meer van over zonde hoor.

@henk 400rr wrote:

Ja het had ook een schoolklasje kunnen zijn, een bus met nonnen of een vliegtuig met Taliban strijders.

’t had dit… ’t had dat..

ik erger me daar altijd aan uitspraken wat er wel niet gebeurt had kunnen zijn, dit is wat er gebeurt is en dat is al erg genoeg.

Het gaat er om dat je dingen als dit niet op de openbare weg moet doen. Jammer dat dat niet bij iedereen door dringt,alleen omdat hij van rally houdt

Pipo trekt hem zo op z’n knie weer recht hoor! :jerry

Nee, erg zonde, was een mooie D zo te zien…. :(

Op rallysport.nl lees je er ook wat over.

Klinkt hard, maar dit kan gebeuren bij autosport.

Beter dan een dronken mongool op de weg of mongool dat denk dat die kan rijden,
    dan had het ook een schoolklasje kunnen zijn, een bus met nonnen of een vliegtuig met Taliban strijders.

@Pat70 wrote:

@henk 400rr wrote:

’t had dit… ’t had dat..

Het gaat er om dat je dingen als dit niet op de openbare weg moet doen. Jammer dat dat niet bij iedereen door dringt,alleen omdat hij van rally houdt

lul niet zo dom, daar gaat het niet om.

Ik heb ooit een zwaar ongeval gehad doordat een automobilist die mij over het hoofd zag en ik heb tijden aan moeten horen “van je had welk dood kunnen zijn”, invalide of weet ik veel wat.
    Datzelfde domme geleuter beheerst een beetje de tegenwoordige commentaren.

Daar erger ik me kapot aan, beoordeel de situatie zoals hij is en niet wat er wel had kunnen gebeuren.

Als de hemel naar beneden komt zijn we allemaal dood.

De oorzaak heeft verder weinig met de rallysport te maken, het is waarschijnlijk een noodlottig afgelopen testrit, het is niet in de rally zelf gebeurt. Was er niks gebeurt en wel gesnapt hiermee, waren ze sowiso gediscwalifiseerd en terecht.

@henk 400rr wrote:

@Pat70 wrote:

@henk 400rr wrote:

’t had dit… ’t had dat..

lul niet zo dom, daar gaat het niet om.

Ik heb ooit een zwaar ongeval gehad doordat een automobilist die mij over het hoofd zag en ik heb tijden aan moeten horen “van je had welk dood kunnen zijn”, invalide of weet ik veel wat.
    Datzelfde domme geleuter beheerst een beetje de tegenwoordige commentaren.

Daar erger ik me kapot aan, beoordeel de situatie zoals hij is en niet wat er wel had kunnen gebeuren.

Als de hemel naar beneden komt zijn we allemaal dood.

De oorzaak heeft verder weinig met de rallysport te maken, het is waarschijnlijk een noodlottig afgelopen testrit, het is niet in de rally zelf gebeurt. Was er niks gebeurt en wel gesnapt hiermee, waren ze sowiso gediscwalifiseerd en terecht.

Mooi. Einde discussie.

Allemachtig! Zo innig als de auto die boom knuffelt, knuffel ik mijn vriendin niet eens…
    Wel betreurenswaardig dat er een dode gevallen is…

Ik vind et knap dat je zelfs met kooi erin die auto nog zo dubbel weet te vouwen!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.