Cv op afstand ?graag antwoord?

Forumindex Forums Modellen Corsa Cv op afstand ?graag antwoord?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hallo aangezien ik in het topic elektrische problemen maar geen antwoord kreeg maar zo proberen,had een vraag had gister een spy setje 2 deurs ingebouwd werkt heel goed hoor,maar nu had ik een vraag heb maar 1 deurmoter aangesloten bij de bestuurderskant en waarom?? omdat als er 1 deurmoter openschiet gaat de rest van de auto ook open vanwege de centrale deurvergrendeling (orgineel) maar nu hebben we dus 2 kabels over van de andere deurmoter,nu zat ik te denken (omdat er geen alarmlichtfunctie opzit) om deze 2 draden op me alarmlicht aan te sluiten,nu hebben we dit getest lampje gepakt en hij brand 1 x,nu weet ik dus dat ik 2 diodes moet halen om zeker te zijn dat me kastje niet kapot gaat maar zou ik me lichten 3 keer kunnen laten knipperen ipv 1 keer??

Mvg Ivar

Boefjes dat niemand reageert. Misschien is dit ook niet de manier zo (hint).

Lijkt me niet de bedoeling wat je wil. Is niet voor niks voor het aansturen van een opener en niet voor de alarmlichten.

Komt er volgens mij op neer dat de ts twee draden over heeft van zijn centrale deurvergrendeling.

Ik vermoed dat beide draden pulsdraden zijn (afwisselend plus en afwisselend -). Hier zou je een bruggelijkrichter tussen kunnen zetten om je lichten aan te sturen.
    Echter is de puls waarschijnlijk zeer kort <0.5s en wordt de puls afgezwakt door de bruggelijkrichter. Als je het mij vraagt kun je met deze puls beter een relais schakelen dat vervolgens weer de 'normale' 12 volt lijn pakt ter verlichting.

Je zou een condensator kunnen pakken en een knipperlicht-relais en hiermee aan het experimenteren gaan. Echter zou ik eerst kijken of er al iets op de markt is, voordat je overgaat op deze behoorlijke beun-oplossing! ;)

Ik zou voor een spy/CV setje gaan welke doet wat je wil. Iets met appels en peren.

Ja dit setje is al ingebouwd,maar r is dus geen andere manier?? Zonder relais etc??

@ivartje wrote:

Ja dit setje is al ingebouwd,maar r is dus geen andere manier?? Zonder relais etc??

Lees bericht van jeroenk….

ja dat had ik toch gelezen maar ik vraag toch of het op een andere manier kan

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.