Cv op afstand ?graag antwoord?

Forumindex Forums Techniek Ecotec Cv op afstand ?graag antwoord?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    ivartje
    Deelnemer

hallo aangezien ik in het topic elektrische problemen maar geen antwoord kreeg maar zo proberen,had een vraag had gister een spy setje 2 deurs ingebouwd werkt heel goed hoor,maar nu had ik een vraag heb maar 1 deurmoter aangesloten bij de bestuurderskant en waarom?? omdat als er 1 deurmoter openschiet gaat de rest van de auto ook open vanwege de centrale deurvergrendeling (orgineel) maar nu hebben we dus 2 kabels over van de andere deurmoter,nu zat ik te denken (omdat er geen alarmlichtfunctie opzit) om deze 2 draden op me alarmlicht aan te sluiten,nu hebben we dit getest lampje gepakt en hij brand 1 x,nu weet ik dus dat ik 2 diodes moet halen om zeker te zijn dat me kastje niet kapot gaat maar zou ik me lichten 3 keer kunnen laten knipperen ipv 1 keer??

Mvg Ivar

Kleine-Paul
    Deelnemer

Ga je dit op alle plekken op het forum neerzetten ofzo? 3 plekken al.

Lekker geduldig, en dan serieuze antwoorden verwachten bij deze manier van vragen stellen?

Lees 1 van je andere (zelfde) topics voor het antwoord.

jeroenk
    Deelnemer

Inderdaad. Ik heb je gister al een beun oplossing aangedragen mocht je je huidige CV set willen behouden. Anders gewoon een goede bestaande set kopen.

ivartje
    Deelnemer

had al gezien dat je een spy comfortmodule kon kopen denk dat hier ook het knipperen enzo bij zit,deze kan ik hier gewoon bij aan sluiten

Mvg Ivar

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.