corsa’s en winter test ??

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa’s en winter test ??

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

zijn er nog mensen met hun corsa naar de winter test dag geweest ??

mijn pa is met mijn corsa TR geweest omdat ik afgelopen weekend op vakantie was .

heb een winterplancertificaat gescoord , alleen de accu is niet een opel accu dus viel buiten de boot .

uitlaat vonden ze te veel herrie hebben ( motorfietsdemper ) en zelfs nog na montage van een middendemper afgelopen week , maar hij was wel gasdicht , dus ze konden me niks maken hahaha

tevens konden ze de schokbrekers niet testen vanwege schroefsetje voor op stand plat op zijn bek -90 / -100 :angel ook achter was niet te testen met de -90 veren :angel

kwa roest en rotterij begon het wel minder te worden , dus ze gaven wel het advies hier op korte termijn mee aan de slag te gaan .

al met al waren ze wel te spreken over mijn 26 jaar oude corsa en het bleek over de hele dag de oudste deelnemer te zijn king:

nee niet geweest…ik geloof het allemaal wel ;)
    Die paar puntjes die ze controleren kan ik zelf ook wel……niemand anders voor nodig.

ach en dat certificaat… :jerry lachertje

ze wilden mij WEER niet toelaten met de c20let tr

uiteindelijk werd die wel gecontroleerd, alleen zou geen certi krijgen ivm geen orriginele motor
    gaf ik alleen maar de opmerking dat t toch n opel motor was ;)

verder konden ze uiteraard niets vinden :P

ik heb ook geen orginele motor en wel een certificaat .

benieuwd hoe ze volgend jaar reageren als er mogelijk een ander blok in de TR ligt :angel

zaterdag bij een calibra kijken en hoogstwaarschijnlijk neem ik het c20xe blok over :angel

ze vonden het al rap gaan met een 1.3S , moet je nagaan wat er gebeurd met een 2.0 16V :D :D

Wij zijn ook geweest. Ondanks dat het geen nieuwe wagen was, vonden ze hem er goed uit zien. We hebben we een afspraak gemaakt om de radiateur te vervangen. De schokdempers beginnen ook minder te worden, dus die zijn daarna aan de beurt. Voor de rest was hij prima in orde :)

De mijne is er ook weer doorheen gekomen, alleen de accu zat geen garantie op, omdat hij te oud is :angel
    Moest ook nog maar eens de stofhoezen van mijn homokineten eens nakijken, zou wat vet langst komen, komt aan de beurt als de wintersloffen eronder komen :)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.