corsa's en Duits Autosport Festival

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa's en Duits Autosport Festival

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 66)
  • Auteur

heej mensen ik heb nog weinig gelezen over het duits autosport festival in assen en wie er heen gaan met hun corsa .

Ik ben er in ieder geval met 2 corsa ’s ( de TR en de C gsi ) en we hebben een primeur dit jaar . Een eigen stand voor de corsa A :thumbup

PS: Team corsa A is een nieuwe club en we staan op het paddock , dus heb jij een leuke en nette en in het thema passende corsa A en heb je ook zin om deze te showen dan kun je via PM bij mij meer info krijgen ;)

wie gaan er nog meer heen ???

corsa a`s horen niet op de padock die horen op het circuit lekker sprinten :D:thumbup

Ik heb me aangemeld voor de Time attack met mn Corsa B…Ik heb nog niets gehoord of ik wel mee mag doen.
    Volgens mij was vandaag de laatse inschrijfdag….
    Maar zoiezo ga ik er heen, ook als ik niet mee mag doen :P

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    corsa a`s horen niet op de padock die horen op het circuit lekker sprinten :D:thumbup

daar zijn ze ook te vinden ;) stuk of 7 geloof ik op de baan en een stuk of 7 eerst op het paddock en later komen de 7 sprinters daar hoop ik incl. de bekers voor 1,2 en 3 bij te staan :jerry

en ik moet maar niet sprinten met mijn 1.3S , ik zet hem wel op de team corsa A stand :P

Ik ben aant sprinten:P:angel

m2:P

ben eens benieuwt , ik ben er ook met de corsa . en voor de gene at time attack wss staat er ook een let corsa van een vriend van me king:

origineel gepost door Nova_C20xe
    Ik ben aant sprinten:P:angel

sprinten duurt niet de hele dag ;)

paddock staan we wel de hele dag , dus mocht je er bij willen staan , je bent welkom ;)

weinig animo als je het mij vraagt :hmmz

Kost de paddock dan?
    Ik zet mn Corsa liever daar neer als ik niet mee mag doen met racen.

Van de sprinters al wel bekend of je bent uitgenodigd?

Ben er ook bij ;)

ik kom ook wel ff kijken.

als het mee zit met de mercedes en de 8 kleppert.

Ik heb bericht gehad, ik mag mee doen met de Time Attack…….Krijg nummer 14 op de deur:afro

dan ben ik eens benieuwt !king:

wij hadden ook bericht , wij staan met een stuk of 12 A corsa’s op het paddock .

Deelnemerslijst aan de time attack…….lijstje van de sprinters zal ook wel online staan?

k ga ook even kijken denk k

ga er met een maatje heen maandag

staan genoeg bekende namen tussen, zal gezellig dagje worden.

nu nog duimen voor mooi weer:wors

t weer zal wel ruk zijn, en nummer 35 op de sprint lijst is een mongol :p

t corsa a show verhaal zal wel een lekkere flop zijn…

Dat zijn de sprinters van die dag…………kan ik ook al voor 12 uur mijn auto daar bij de keuring of paddock neer zetten? wil op tijd heen gaan.

lekker positief joop over het paddock gedeelte :thumbdown

hoog van de toren blazen en dan zelf waarschijnlijk niet eens aanwezig kunnen zijn , das lekker praat .

gaat ons niet om de show & shine , gaat ons om het promoten van de corsa A onder een breder publiek en het promoten van ons forum en mogelijke club bij voldoende animo .

en ik kan je vertellen dat ik een paar leuke A corsa’s op de lijst heb voor het paddock ;)

Die mensen moeten toch betaald hebben van te voren?
    Met de time attack moet je van te voren geld overmaken. anders mag je niet mee doen.
    Mischien is dat met de sprints anders?

weet niet hoe dat precies werkt,. maar heb daar wel eerder gezanik over gehad bij automaxx events…

ik betaal geen ruk van te voren, kennen mij de rug op.

ik betaal wel als ik daar sta, stel je voor t regent of je kan niet… ken je fluiten naar je centen.

we zijn G.V.D daar als vermaak van hun publiek, als wij er niet komen, komt een gros van het publiek ook niet!

ik zie er nu al naar uit hoe gruwelijk ruk het allemaal weer geregeld gaat zijn 24mei daar op assen met automax :D:D

en mayhem moest ongesteld worden zei die me net…. vandaar:vertag

:P

Jah klopt zei je toen al is ja…

Ik heb voor de timeattack al een beetje papierwerk binnengekregen.
    Krijg een briefing voor het circuitrijden en alles.

Alleen gaan de semi pro en de pro klasse’s tegelijkertijd de baan over….wat me nogal lomp lijkt.

We zullen wel zien hoe het loopt. Ben benieuwd :P

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 66)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.