Corsa xenonkit???

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa xenonkit???

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Dag opel fans.

Ik had een vraagje. Ik wil graag xenon plaatsen in mijn opel corsa c, ik vroeg mij af iemand een goede xenon kit kent en heeft?
    Wie heeft ook een corsa en xenon inzitten?
    Hoor graag van jullie

Als je xenon wilt raad ik je aan de goede koplampen te kopen ik weet niet welke je nu hebt maar als je geen lenzen hebt weet ik niet of je 100% strak licht hebt.
    Xenon setje kosten niet veel meer tegenwoordig via internet wat zoeken kost het je 30/50 euro.

Voor reflector koplampen zijn tegenwoordig de pilot setjes met een r erachter. Dus h3r of h7r.
    Ondanks dat zou ik toch projector lenzen kopen. Deze geven veel beter lichtbeeld en verblinden niet. En als je ze gemonteerd hebt ook even de hoogte nog afstellen. Wat veel mensen helaas ook vergeten. ook met halogeen.
    De prijs ga ik niet roepen. De ene vind 30 euro al te veel en de andere heeft 300 euro voor een setje over. Moet zeggen dat ik nu pilot setje als dimlichten heb in mn astra g en dat setje echt vele malen beter is als de cheap xenon. Maar aangezien mistlicht bijna niet aan heb heb ik daar een cheap kitje inzitten. Evenals grootlicht ook maar goedkoop setje. Toch zit er kwaliteit verschil in. De pilot heb ik overigens gekregen van iemand waarbij die overbodig werd. Dus weet de prijs niet. Maar dacht 250,- ex inbouw.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

Ik heb de 3d koplamp waar een lens erin gebouwd is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.