corsa van 1998 (stroomkabel installatie )

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa van 1998 (stroomkabel installatie )

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hoe kan ik mijn dikke stroomkabel voor mijn installatie door de auto steken of langs waar kan ik dat het beste doen :hmmz ? Liefst door geen gat te boren :???: , alvast bedankt

Ook hallo, voorstellen wordt hier gewaardeerd ;) Soms kun je m bij een rubber waar een andere kabelboom loopt, bij door drukken. Mocht dit niet lukken dan moet je echt een gaatje boren. Daarna wel weer even afdichten met een rubbertje of een klein beetje kit. Om m naar achteren te leggen moet je even bij je instap je kappen los maken, die zitten met torx boutjes vast als ik het goed heb.

corsa b?

achter je accu zit een dikke rubberen tule,waar je hoofdkabelboom doorheen gaat.
    even paravan eraf,accu eruit,dan een grote dikke schroevendraaier inspuiten met wat wd40,of insmeren met wat vaseline of olie.
    dan voorzichtig de schroevendraaier naast de kabelboom door de tule heen steken.de stroomkabel spuit,of smeer je ook in,en houd je aan de andere kant tegen de schroevendraaier.dan trek je voorzichtig de schroevendraaier terug,en duw je de kabel meteen erachteraan.

handigste is dus om dit met 2 mensen te doen.heb dit al vaker zo gedaan,altijd goed gegaan.nooit geen lekkages gehad,en geen onodige gaten hoeven boren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.