corsa tr. oldtimer, hoe verzekeren?

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa tr. oldtimer, hoe verzekeren?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hallo,

Ik kan via mijn verzekering (interpolis) een corsa tr verzekeren voor 5 euro per maand.
    maar kan dan maar 6000 km per jaar rijden.

hoe kan ik meer rijden? of gewoon verstand op nul, en rijden maar?

ik hoor graag naar jullie ervaring/mening.

trouwens, niet dat ik straks een tr heb, oltimer en er de hele wereld mee over ga, maar 6000 is wel erg weinig.

mvg, robert

Ik ken ze die zonder tellerkabel rijden.

Of gewoon voor de aangegeven km’s de teller los trekken, zodat de boel niet meegerekent word.

Ik heb zelf 10000 en betaal 11 euro in de maand voor de oldy.

Wordt elk jaar nog goedkoper voor mij. Ik heb hem geschorst staan maar laat de verzekering mooi doorlopen

Ik mag volgens mij 12000 km rijden, en ben 240 euro per jaar kwijt (all-risk)

All risk is ook een taxatie laten doen toch?

Lijkt me ook wel mooi, omdat er voor de rekord nauwelijks betaalbaar materiaal te krijgen is.

@Fearless wrote:

All risk is ook een taxatie laten doen toch?

Lijkt me ook wel mooi, omdat er voor de rekord nauwelijks betaalbaar materiaal te krijgen is.

Klopt, het is de WA premie + 2% van het getaxeerde bedrag. Taxeren kost 100 euro, maar kan goedkoper.

moet je de gereden kmters dan doorgeven?
    Mijn astra heb ik nu bijna 2 jaar, waarvan ik in het eerste jaar opgegeven heb dat ik maximaal 12000 in het jaar rijd.
    in dat jaar ging ik naaar een andere school, en ging meer rijden, toen reed ik ineens 25000 in het jaar. nu nog steeds.

de tr verdwijnt medio kerst dan wel in de stalling. en rijd deze voorlopig niet meer.
    maar als hij medio bouwvak volgend jaar klaar is, wil ik er wel mee naar meetings e.d. dan zit ik zo op die 6000.

@ fearless en 2000: bedankt voor jullie reactie

dus was wel benieuwt hoe andere dat doen.

Ik betaal €3.75 p/m maar tot 10000 km dacht ik.

Oppassen met kilometerstanden mbt oldtimerverzekeringen

Tot voor kort dacht ik ook dat het allemaal wel mee zou vallen als je over de jaarlijkse klometrage heen ging, totdat ene maat van mij een fors ongeluk kreeg met zijn oldtimer benz en enkele duizende km’s over de maximale kilometrage zat

gevolg: verzekering keerde gen cent uit

btw 6000 is erg karig en bij bijv Diks kom je een stuk hoger uit

ik betaal voor mijn TR 5 euro p/m , maar ga naar een andere verzekering want ik heb maar 5000 km per jaar :shock:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.