Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa TOTAL LOSS
- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 9 maanden geleden door
ivartje.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2012 om 13:14 #17859387
iquick
DeelnemerDe remsporen kunnen daar ook al staan na een burnout ofzo maar als hij 80 reed dan had de auto er zeker anders uitgezien. Dat ken ik wel uit ervaring, dikke volvo S60 knalt met 90 achter op auto. Nou de volvo zag er toch net iets anders uit. En dat was een volvo dit is een opel dus ik schat 60 afgerond met correctie 55. Normale snelheid dus en TE laat opgemerkt.
9 april 2012 om 14:26 #17859388Seth
DeelnemerIk hoop echt voor je dat het in orde komt want los van het feit dat je er veel geld in hebt gestoken doet het toch pijn om je wagen zo te zien.
Sterkte en laat je niet beïnvloeden door de commentaren van anderen. ;)
Grtz Seth
9 april 2012 om 14:35 #17859389ivartje
DeelnemerJa als het een zwarte is laat ik hem zwart met een foto van deze met ter nagedachtenis aan: haha als t geen zwart is laat ik hem overspuiten heb dan de deuren en de klep alleen dan nog rs bumpers kope, tis alleen de vraag wat een complete auto spuite kost…..
9 april 2012 om 14:38 #17859390ivartje
DeelnemerThnx !!!
9 april 2012 om 17:45 #17859391c-dett16v
Deelnemer@ivartje wrote:
Nee helaas niet want hij was nog niet helemaal klaar
dat is echt klote voor je, ik weet hoe het voelt, echt niet fijn….
gaf de tegenpartij gelijk toe dat hij fout zat?
9 april 2012 om 20:50 #17859392ivartje
DeelnemerNee in het begin al helemaal ni hij zei dat ik te hard reed terwijl ik met 50 hooguit 55 het kruispunt naderde,het vervelende was dat toen ik t kruispunt naderde er een bus geparkeerd stond bij t krispunt,waardoor hij ipv eerst goed te kijke hem gewoon op de weg reed (hij stond echt vol op de weg kijk ma na de foto’s van zijn auto) hierdoor moest ik vol in de rem waarna ik nix te zegge had natuurlijk heel erg jammer ja en baal er echt van gelukkig zijn sommige onderdele nog te gebruike zoals luchthapper,klep en deure, ga deze week kijke voor een zwarte gsi met airco en dakr am uit 1998 met 164 xxx :D verzacht de pijn wel een beetje nu hope dak van de berger nog veel eraf mag hale hoop eigenlijk dat ik t moterbpok eruit mag hale der lag pas een andere in met weinig km
9 april 2012 om 21:39 #17859393Seth
DeelnemerZoveel mogelijk van je huidige wagen eruit halen: woofer, achterlampen, spiegels, cockpit, stoelen, achterbumper, sideskirts, ramen, …
Die kosten moet je dan al niet opnieuw doen aan je nieuwe wagen behalve het opnieuw spuiten eventueel.Grtz Seth
9 april 2012 om 21:52 #17859394trashmetal
DeelnemerGecondoleerd met het verlies van je corsa
altijd jammer als er een mooie opel op de sloop beland
als je er de plek voor hebt zou ik em opeisen bij de berger/verzekering
alles er af trekken wat bruikbaar is en de rest laten ophalen door maresia of de kok
heb ik met de oude corsa van mn vriendin ook gedaan nu zat reserve spullen liggen ;)9 april 2012 om 22:28 #17859395PeterNoFear
Deelnemerzit je zo op dikke 2000 eu als je laat spuiten.
scheelt veel wat je zelf doet en wat niet, welke kleur, wat voor verf,etc.10 april 2012 om 21:43 #17859396ivartje
DeelnemerMij is verteld dak r nix vanaf mag trekke totdat hij getaxeert is
Mvg ivar
11 april 2012 om 05:08 #17859397robert_corsa
Lidnee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.
zolang het een jij niet de schuldige bent, heb je gewoon recht op je voertuig.
ik had een 1 zijdig ongeluk, en kreeg ook mn astra terug. in onderdelen verkocht, en de rest oud ijzer
succes
11 april 2012 om 05:31 #17859398trashmetal
Deelnemer@robert_corsa wrote:
nee hoor, je kan je auto gewoon bij jou voor de deur laten staan. regel dat vandaag nog, zodra de expert er naar gaat kijken, en die vind hem los, ben je hem echt kwijt.
zolang het een jij niet de schuldige bent, heb je gewoon recht op je voertuig.
ik had een 1 zijdig ongeluk, en kreeg ook mn astra terug. in onderdelen verkocht, en de rest oud ijzer
succes
Verzekeraars proberen hem indd meestal af te pakken als ie los is
hoewel ze daar geen recht toe hebben
gewoon niet mee accoord gaan en geen eigendoms papieren afgeven
bijdehand en brutaal zijn dan mag je de corsa gewoon houden :D11 april 2012 om 17:27 #17859399ivartje
Deelnemercorsa staat bij een berger en de politie heeft mijn eigendomsbewijs afgenomen,hij is totaal niet rolbaar/sleepbaar dus zou niet weten hoe ik hem thuis kan krijgen
mvg ivar
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.