Corsa gordelspanner

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa gordelspanner

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Wat moet je met een dergelijke gordelspanner doen voor de apk? Hij klikt nog wel maar je moet hem er rustig in klikken ander schiet hij eruit.

Vervangen door een andere?

zolang de gordel goed geklikt blijft zitten is het goed

Dat is mooi. Ik meende alleen ergens gelezen te hebben dat dit een soort waarschuwings teken was( dat gele bordje wat omhoog komt)?

jah dan kan ie al wel eens geploft zijn….dus voor je eigen veiligheid kan je er dan wel een nieuwe in zetten.

de apk stelt verder geen eis aan hoe die er in klikt. zolang die maar vastklikt.

Stel het was je gordel midden achter, dan had je de klikker er uit kunnen schroeven, dan is de gordel niet compleet en mag je hem goedkeuren.

Duidelijk,

Hartelijk dan voor je snelle reactie.

Ik zou gewoon even de boel vervangen. Je wilt niet dat tijdens een ongeluk je gordel losschiet. Heb het bij onze Corsa B ook gedaan, kleine moeite.

Is ook de bedoeling, eerst even door de apk volgende week, dan heb ik wat meer tijd om een sloop langs te rijden.

kheb er nog 2 liggen :) en ja kunt ze beter occasie halen nieuwprijs is 280 euro per stuk :)

op de sloop was ik een 15euro kwijt voor een Complete (in hoogte verstelbaar) stoelframe voor een B-corsa incl spanner en gordelhouder

Willem

kan goed hoor :) maar nieuw is het ontiegelijk duur heb er een half jaartje geleden eens prijs voor gevraagd :) en ja wadde seg :)

haha, dit soort dingen haal ik NOOIT nieuwe

De Corsa-B’s en Tigra-A’s staan hier op de stapel, dus zat van die meuk te vinden, zit er een leuk GSi interieurtje bij neem je die toch geheel mee voor 5 tietjes haha… heb je gelijk lekkere halfkuipjes..

zo doe ik altijd mijn OPEL boodschappen..

Willem

Wat voor sloop is dat? gsi interieur voor 5 tientjes is niet duur.

ja een Corsa-B2 sport/Gsi interieur kon ik eventueel mee nemen voor 5 tientjes..

maarja, ik had al Astra-GSi stoelen in de combo, en zit niet te wachten op een achterbank en 3 deurs deurpanelen.

er staat (of nu misschien wel stond, je weet het nooit) wel een B1 sport (interieur als GSi), zou niet weten wat ie daarvoor vraagt.

Willem

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.