corsa c gsi uitvoering vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa c gsi uitvoering vraag

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

hallo,

ik wil dit, of volgend jaar gaan voor een corsa c gsi.

nu weet ik al welke uitvoering ik wil, km stand en bouwjaar

-2004/2006
    -zwart of zilver
    -met alu pendalen, en gsi op het stuur
    -climat control
    -open dak.
    -16” sport velgen.
    -rond een ton gelopen

nu enkele vraagjes.

-de climat controll: werkt dit goed? zit er extra onderhoud aan, of andere belangrijke dingen waarom ik dit juist niet moet nemen?

-radio cd af fabriek: hoe is het geluid standart met de standart speakers? is het makkelijk om er een usb poort in te maken? en de speakers te vervangen? ik hoor graag hoe andere corsa c rijders dit gedaan hebben, en wat precies.

ik heb nog niets op het oog, maar mochten jullie een leuke corsa c gsi tegen komen, of tekoop hebben staan, dan hoor ik het graag, via een reactie of pb. heb evt een astra g te inruil.

ECC (climate control) werkt super, je stelt een temp in en dat maakt die het dan. Niet zoals met airco dat je via de warm/koud knop je temp moet regelen.

Persoonlijk vind ik de audio af fabriek tegenwoordig wel aardig, maar upgrades kan je natuurlijk altijd maken.

Ik denk dat als je usb erin wilt je toch een andere radio moet plaatsen. :hmmz

helemaal duidelijk. het liefst laat ik de radio er wel in. past het mooist in het dashboard :angel

De standaard speakers vind ik zeker niet slecht klinken. Als je ziet wat voor meuk er af en toe in aziatische merken zit.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.