Corsa C bwjr.2002

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C bwjr.2002

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

HELP!!!

Beste lezers,

Wie heeft hier een oplossing voor….. nl. mijn aanjager van het verwarming doet het niet meer van stand 1 t/m 4 niks….
    en het is op dit moment erg koud….. Als ik een tijdje met mijn corsa rijdt dan voel ik wel warme lucht uit de roosters ( heel zwak) blazen… Aan de verwarming zal het waarschijnlijk niet liggen…. Weet iemand waar het wel aan kan liggen???? Ik heb een 5 deurs Corsa 1.4 bwjr. 2002 met airco(handbediend) Help… En het is zo koud!!!!…..

Alvast bedankt

Beste lezers,

Ik heb eerder om jullie hulp gevraagd ivm mijn aanjager van de verwarming…… Omdat het zo koud ben ik naar een opel dealer in Maastricht geweest om het te laten uitlezen…. Nou….. wat was de diagnose? kachelmotor defect, bedradings/stekkers verbrand en kachel weerstand vervangen… alles bijelkaar vervangen….. € 521.93 incl……Ben daarna voor een second opinion naar een Opel dealer Oset in Lanaken Belgie geweest….. En raad eens…. Ik was na een halfuur wachten € 25.63 kwijt voor een schakelaar en inbouwen alles bijelkaar…. ff een verschil van € 500.00 en mijn verwarming werkt weer prefect in deze KOUDE dagen…. Hulde aan Opel dealer OSET te Lanaken Belgie….. Weet niet of dit de juiste manier voor deze forum is maar toch….. HULDE!!!!

Heel goed dat je voor een second opinion bent gegaan! Dat ten eerste.

Wij thuis hebben ook een Corsa C waarvan de kachel soms weigerde, eerst bleek het om de kachel-weerstand te gaan. Na vervangen deed de kachel het een week waarna weer de weerstand door brande. Uiteindelijk hebben ze de kachelmotor ingespoten, dat ging weer een tijdje goed maar je raad het al, de weerstand klapte er weer uit, toen hebben we gekozen voor een nieuwe kachelmotor + een nieuwe weerstand, omdat alles nog in de garantie viel hoefde we niets te betalen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.