corsa c 2006 automaat

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa c 2006 automaat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

mijn pa rijd in een corsa c diesel van 2006 Z1.3DT(easytronic)

nou heeft hij het volgende probleem. vooral met een koude start reageert de auto erg stoterig op het gas. dus je schiet als ware vooruit als je het gas indrukt. als je eenmaal rijd is het goed. maar elke x bij wegrijden gaat dit erg stoterig. bij een warme motor is dit minder.

het vreemde is ook dat de auto blijft staan als je het rempedaal loslaat. bij warme motor begint hij wel iets te rollen, maar niet zoals het hoort.

mijn pa heeft vandaag bij een ander tankstation getankt, en hij heeft het idee dat het beter begint te worden. zou dit een brandstof probleem kunnen wezen?

de opel dealer in Drachten(friesland) neemt ons niet serieus. me pa overweegt ook om deze reden de auto in te ruilen voor een kia :hmmz

wie kan ons helpen?

niemand???

Volgens mij is de corsa c in diesel uitvoering nooit met een automaat, cq easytronic gemaakt. Maar ik kan het mis hebben. Wat de problemen betreft van de corsa, dat kan eventueel de EGR klep zijn. Je kan ook eens naar een andere opeldealer gaan misschien nemen je die wel serieus.

ze bestaan echt!! maar zijn er niet veel. me pa heeft een afspraak gemaakt bij een andere dealer om te kijken of die het probleem kan vinden. hier zeiden ze al meteen dat de kans groot is dat de koppelingsolie nog nog nooit is vervangen, en dat dit er wel mee te maken kan hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.