origineel gepost door nova….
Deze heb voor het eerst gezien in Oirschot tijden een opendag van Styling stuff… Ik dacht dat hun die gebouwd hadden maar zeker weten doe ik het niet??
origineel gepost door wagnas
Zag die, ik dacht, twee jaar geleden in Sevenum staan. Zag er niet strak uit van dichtbij en had enige kleine schades.
Ook had hij van die vlammen op zijn achterklep die over het achterraam heen gingen. Die zijn er af gehaald gezien deze foto’s. Was wel apart, maar ook weer slecht uitgevoerd.
dat is deze niet.
die met die vlammen erop was een belg.
In Sevenum was hij al verkocht aan een Nederlander. Daarvoor was hij inderdaad van een Belg.
die 2e is opzich wel mooi tenminste mooier als die 1e hahaha maar ja dan heb je geen handgrepen meer volgens mij zijn er wet wijzigingen dat je je deur vanaf 2 kanten open moet kunnen doen hahaha :D
origineel gepost door R.Frankhuisen
die 2e is opzich wel mooi tenminste mooier als die 1e hahaha maar ja dan heb je geen handgrepen meer volgens mij zijn er wet wijzigingen dat je je deur vanaf 2 kanten open moet kunnen doen hahaha :D
Ik denk dat ie wel van binnen en buiten los kan, moeilijk in en uit stappen anders lijkt me :P
Niet echt mijn smaak. Het stuur heeft wel iets weg van de nicht-rider :jerry Tupperware is toch om voedsel in te bewaren? :jerry nja er zal vast wel iemand zijn die het mooi vind.
Auteur
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)