Corsa B tekoop op MP.. Dik Uitgebouwd!!

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B tekoop op MP.. Dik Uitgebouwd!!

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur

origineel gepost door Dennis-Corsa-B
    hier heb je nog zo’n lelijke bak

http://link.marktplaats.nl/281883949

THE BATMOBILE :jerry

origineel gepost door nova….
    Deze heb voor het eerst gezien in Oirschot tijden een opendag van Styling stuff… Ik dacht dat hun die gebouwd hadden maar zeker weten doe ik het niet??

Ik vind hem DIK!!

En dat heb je goed.

Corsa is inderdaad opgebouwd door Styling Stuff.

origineel gepost door Dennis-Corsa-B
    hier heb je nog zo’n lelijke bak

http://link.marktplaats.nl/281883949

HAHAHAHAHA dat stuur….

origineel gepost door carlover

origineel gepost door wagnas
    Zag die, ik dacht, twee jaar geleden in Sevenum staan. Zag er niet strak uit van dichtbij en had enige kleine schades.

Ook had hij van die vlammen op zijn achterklep die over het achterraam heen gingen. Die zijn er af gehaald gezien deze foto’s. Was wel apart, maar ook weer slecht uitgevoerd.

dat is deze niet.
    die met die vlammen erop was een belg.

In Sevenum was hij al verkocht aan een Nederlander. Daarvoor was hij inderdaad van een Belg.

leuke kit opzich
    Hou wel van die engelse wide body kit en dan dikke 14″ drie delig eronder
    alleen de kwaliteit laat te wensen over

KAN een leuk project worden
    maar goed dat kan mijn 240.000 km c16xe ook worden en
    mijn project is de 3 ton halen met een voorkeurs behandeling :P

de corsa met de vlammen op het koffer is inderdaad een belg is kameraad van mij vind het toch wel iets hebben zo een kit

die 2e is opzich wel mooi tenminste mooier als die 1e hahaha maar ja dan heb je geen handgrepen meer volgens mij zijn er wet wijzigingen dat je je deur vanaf 2 kanten open moet kunnen doen hahaha :D

ik vind die rode op foto niet lelijk, mits deze strak is zou ik zo”n kit wel willen voor de corsa

origineel gepost door R.Frankhuisen
    die 2e is opzich wel mooi tenminste mooier als die 1e hahaha maar ja dan heb je geen handgrepen meer volgens mij zijn er wet wijzigingen dat je je deur vanaf 2 kanten open moet kunnen doen hahaha :D

Ik denk dat ie wel van binnen en buiten los kan, moeilijk in en uit stappen anders lijkt me :P

volgens mij moet de deur alleen van binnen open kunnen kan het mis hebben :hmmz

Nieuwe regels zijn dat de auto van binnen en van buiten te openen moet zijn.

Niet echt mijn smaak. Het stuur heeft wel iets weg van de nicht-rider :jerry Tupperware is toch om voedsel in te bewaren? :jerry nja er zal vast wel iemand zijn die het mooi vind.

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.