corsa b stekker stuur arbag en hoofdsteunen achterbank.

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b stekker stuur arbag en hoofdsteunen achterbank.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hoi-

Is de stekker van de stuur airbag het zelfde van een oude type 1997 en een nieuwer type 1999?

Heb hoofdsteunen gescoort voor de achterbank. Alleen de bussen moeten er nog uit
    Hoelaat je die los?

Gr. Robert

Wat voor hoofdsteunen heb je gevonden? Het oude of het nieuwe type(kleine hoofdstukken)?

Om de bussen eruit te halen is het handig om de stof eraf te halen. In de bank waar ze ingaan hoef je alleen maar gaten te snijden, kan je ze er zo inklikken. Heb ze zelf ook ingebouwd

Oude type.

@joop
    : bedankt.

Iemanddie weet hoe het zit met de stekker.
    Kan ik morgen mijn mooie stuur erin plaatsen;-)

@robert_corsa wrote:

Iemanddie weet hoe het zit met de stekker.
    Kan ik morgen mijn mooie stuur erin plaatsen;-)

Ben ik ook benieuwd naar ! ik heb zelf ook het oude type Opel airbag stuur en wil deze ook vervangen voor een lederen 3 spaaks van het 99′ model :thumb

Probeer het even zou ik zeggen, als het past dan past het toch?

Past dus niet.

Geen idee of je het om mag solderen. Anders even een unit halen op de sloop. Zal ook niet veel kosten denk ik

haal liever d unit op ja
    stel je voor dat de stekker kortsluiting krijgt ofzo, krijg je een luchtzak in je bakkes :puke

moet ook eens een trekker hebben, kreeg mijn stuur niet eens los. muur en muur vast zit deze.
    snap niet waarom ze dat zo gemaakt hebben, bij een astra g pak je hem er zo af.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.