corsa b problemen, iemand info?

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b problemen, iemand info?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

hallo wij hebben een corsa b 1.4i gekocht en nu loopt de auto even goed als je m start. en na een paar minuten valt de auto uit, en als je dan weer 10 min wacht loopt de auto weer even en valt dan weer uit. Zou dit de ontstekingsmodule of bobine kunnen wezen? De auto krijgt wel brandstof. Alvast bedankt mvg jorn

Te veel brandstof denk ik, Vervang de tempsensor eens (blauwe stekker, Achterop het inlaat thv Dynamo

Willem

oke want stationair loopt ie eerst goed, en na een paar minuten begint de motor in te houden en uiteindelijk valt ie uit en doet ie niks meer. Dus het komt erop neer dat dan de auto choke blijft hangen? En als je het stekkertje van de tempsensor er afhaalt dan. Want de aut staat nog 35 km bij mij vandaan dus als ik op die manier even thuis kan komen is t goed. alvast bedankt wim top voor de snelle reactie :thumbup

Injectie, kent geen Choke, alleen een verkeerde hoeveelheid ingespoten benzine…

Willem

sorry idd, als je de stekker eraf haalt zou je het dan kunnen omzeilen?

Kan hem heel goed in de ontsteking zitten. Bobine met unit van een sloper proberen. Die 1.4 units gaan daar vaker stuk. Ik zie dit vooral bij corsa b en astra

bedankt, ga vandaag even proberen wat t is. gr jorn

probleem is opgelost, was idd de temp sensor

@wim-v6 wrote:

Te veel brandstof denk ik, Vervang de tempsensor eens (blauwe stekker, Achterop het inlaat thv Dynamo

Willem

Zie je wel als we Willem niet hadden.
    Mooi opgelost toch :D

idd bedankt voor de nuttige info

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.