Corsa b nieuwe style deurklinken

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa b nieuwe style deurklinken

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo ben Yvonne brok en heb een opel corsa b van 1994 ik ben het nou helemaal aan het opknappen en ik wil er graag nieuwe style deurklinkne in van een nieuwe model corsa b, weet iemand toevallig hoe je die het beste kan omzetten? van het oude model naar het nieuwe model?

alvast bedankt

groetjes Yvonne Brok

is tog geen verschil erin zijn hetzelfde en tis een rot klus zou ze lkkr laten zitten :thumbup

Hoi Yvonne

bedoel je toevalig de in chrome uitgevoerde binnen deur klinken?
    Anders snap ik niet wat je bedoeld.

By tha way welkom op dit gezellige forum boordevol tips tricks en ander zooi.

Greetzz TetSuo

origineel gepost door AkUzA_TetSuo
    Hoi Yvonne

bedoel je toevalig de in chrome uitgevoerde binnen deur klinken?
    Anders snap ik niet wat je bedoeld.

By tha way welkom op dit gezellige forum boordevol tips tricks en ander zooi.

Greetzz TetSuo

de chrome deurklinken binnen zijn van een vectra b :thumbup

Is dat niet van de Astra F?
    Die chromen deurklinken?

sorry bedoelde deurkrukken die van een nieuw model corsa misschien dat we er nu wel uit komen.. de deurkrukken zijn bijna het zelfde als een astra

van een C corsa of D corsa nee dat past niet wel passend temaken

Je bedoelt de rondere vorm handvat ipv de vierkante die er vanaf het facelift model op zit?
    Je moet de deurpanelen losmaken en dan alle stangetjes die aan het handvat zitten. Aan de binnenkant zitten 2 moertje die je los moet maken en dan kan je het handvat er zo af pakken.

1 probleem: Je zult ook je sloten moeten aanpassen naar het nieuwe type, omdat die iets verder uitsteken als het oude type, anders sluit het voor geen meter aan en ziet het er niet uit omdat het slot helemaal naar binnen valt. Iets meer werk dan je had gedacht waarschijnlijk ;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.