[corsa b] Kan kofferbak niet meer open

Forumindex Forums Modellen Corsa [corsa b] Kan kofferbak niet meer open

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Bij een corsa b die we hier hebben staan gaat de kofferbak niet meer open, ik kan de sleutel gewoon niet meer omdraaien (geen centrale vergrendeling overigens). Weet iemand of dit een bekend probleem is?

stangetje klem of knop niet volledig naar buiten gekomen. probeer de knop wat meer naar buiten te krijgen als eerste..

anders binnenbekleding eraf halen.

Willem

hmm, het slot lijkt er vanaf de buitenkant gewoon helemaal uit te zijn, morgen maar eens van de binnenkant proberen :(

even meespelen wilt weleens helpen had er af en toe last toen bij mij kadett gsi gewoon beetje spelen niet forceren en dan ga je merken dat hij weer draait

ik heb laatst ook gehad was het stangetje los ,

huh, ik wilde net hetzelfde plaatsten als de gene die dit topic heeft geopend :wtf:wtf corsa kwaaltje?

ik heb t ook al eens gehad is opzich rot klusje maar wel zo gedaan , gewoon van binnen uit paneel eraf halen en dan wijst t zich waarschijnelijk vanzelf

Maak er maar opel kwaaltje van, systeem is op diverse modellen hetzelfde en heb al meerdere malen meegemaakt bij diverse modellen dat het niet werkt, oa. e kadett, vectra a, corsa a.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.