corsa b interieur

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b interieur

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

hallo

heb een corsa b van 2000 gekocht met een nogal afgeleefd interieur nu was de vraag of het interieur van een tigra a in de corsa past dan kan ik gelijk ook de hoogte van de bestuurdersstoel regelen wat nu niet kan

mvg

De stoelen denk ik wel.. De rest vermoed ik niet omdat de tigra een andere vorm heeft dan een 3drs corsa b.. Maar er staan genoeg corsatjes op de sloop of worden particulier gedemonteerd.. Dus voldoende opties ..

Voorstoelen zijn hetzelfde, de achterbank helaas niet. De tigra a heeft geen compleet bankstel, maar plastic met gedeeltelijk bekleding.

Er zijn trouwens ook corsatjes met een stoel waarbij de hoogte geregeld kan worden, heb ik namelijk zelf ook. Ik heb een 1.2 16v uit ’99

Anders kijken voor een gsi tje of een cdx die hebben meer opties enzo.. Wellicht ook betere sport stoelen in de gsi

bedankt voor de reacties dan zoek ik een net interieurtje voor men b zijn er daar nog verschillende types in ik ga ervanuit dat een gsi interieur betere stoelen heeft vooraan of is alles gelijk

Van een 3drs corsa is dacht ik alles gelijk.. Ongeacht welke variant je hebt van gsi of cdx e.d.

Een GSi of Sport uitvoering heeft kuipstoeltjes (wangen van zitting en leuning hoger) erin zitten, de standaard Corsa’s hebben gewoon vlakke stoelen en leuningen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.