Corsa B GSi V6

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 163)
  • Auteur
    Berichten
  • #17447793

    Vet project! Ga dit zeker volgen!:D

    #17447794

    Ligt er natuurlijk wel aan hoe goed je kunt lassen…

    #17447795

    idd. Moet wel netjes gelast zijn. Lijkt me dan geen probleem

    #17447796

    Ziet er netjes uit!
    Als je steunen er gewoon goed uitzien zeggen ze er echt helemaal niks over. Heb een maand geleden een keurmeester van de RDW gesproken en die heeft zelf ook van zulke auto’s gekeurd en hij zei ook al als je niet over die 40% vermogens winst gaat moet hij alleen naar de geluidsmeting toe bij de RDW en dan moet hij nog een APK hebben bij de RDW en dat valt allemaal wel mee. Kom je over de 40% heen is er nog helmaal geen ramp aan de gang(iedereen maakt zijn eigen veelste veel zorgen hierover), maar dan moet je naar lelystad en gaan ze hem een rijtest geven. Dit is wel iets moeilijker om door heen te komen omdat hij dan ook gewoon echt goed moet zijn zeg maar. Niet dat je zelf graag in een niet te vertrouwen auto rijdt, maar er kunnen altijd dingen voorkomen die pas later aan het licht komen (tja ken maar zo veel testen..)
    Zelfs zelfbouw auto’s moeten ze goedkeuren als alles goed reageerd enzovoorts.
    Enkele tips die hij mij gaf zijn:
    Als je onder de 40% zit kan je wel het beste zo weinig mogelijk aan het chassis lassen, want dat kunnen ze dan in twijvel trekken en kun je nog naar lelystad moeten..
    En noteer ergens op een blaadje ofzo wat je van welke auto gebruikt hebt. Als je dit zo aan hun kunt overhandigen zulle ze van je houden:afro
    Voor de rest succes ermee!

    Groeten,
    Meindert Bunt

    #17447797

    ziet er zeer goed uit

    weer eens wat anders dan een 20 16 v

    zijn in duitsland wel een paar die hem er ook in hebben

    maar super projectje
    :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

    #17447798

    en nog voortgang? Sjoerd en ik willen er namelijk ook aan…….dus volg je vorderingen met smart king:

    #17447799

    nu wil ineens iedereen een v6

    ok dan stop ik met me v6 in de dett en zoek een v12

    moet wel iets aparts hebben :jerry

    #17447800

    origineel gepost door jblfreak
    nu wil ineens iedereen een v6

    ok dan stop ik met me v6 in de dett en zoek een v12

    moet wel iets aparts hebben :jerry

    hoeveel wil je uitgeven?? weet nog een mooie bmw 750IL te staan:P ook een v12

    #17447801

    zo,
    afgelopenweek een doorgelaste motorkap gehaal bij robbywag. alvast even gemonteerd.

    vandaag weer even verder gegaan.

    Motor hangt nu op alle steunen. Is toch iets meer naar achter gekomen dus moet nog iets aan het schutboord aanpassen.

    was het weer voor vandaag.

    #17447802

    ziet er goed uit zo

    geen stuurbekrachtiging meer zie ik ?

    komt een f20 bak op bij mij zoals je t op msn vertelde

    als je met jou steunen door de rdw komt heb ik geen vrezen denk ik zo

    ga zo door

    #17447803

    Wel stuurbekrachteging. aleen de pomp zit er niet op.

    Maar ga niet met F20 rijden… en weet niet of jij vrezen heb als ik met deze steunen door rdw kom;) vind mijn steunen wel wat degelijker uitzienking:

    maar stukje bij beete komt het steeds verder.

    Radiateur staat er nu vast in. koelvinnen op goede plek, ben nu aleen nog bezig om achterste spruitstuk te laten passen

    #17447804

    @Bug Killer wat voor bak heb je nu dan? Ik las zelf dat F20 en F25 optie waren.
    Gezien de F25 de standaard bak is, waarom heb je deze niet gebruikt? (geloof dat je F18+ gebruikt toch?)

    #17447805

    ik gebruik idd een f18 plus

    Die bak gebruik ik omdat deze oorspronkelijk bedoeld is voor een 4 cilinder, deze bak is dus korter waardoor ik meer ruimte aan distri zeide krijg als met een f25.

    gr

    #17447806

    Letterlijk een kortebak dus:D

    #17447807

    hij is smaller maar evenlang als een F28;) dus zo kort is ie niet:D

    #17447808

    Als je ‘m voor een redelijk prijs kan krijgen is een F28 natuurlijk ook een optie toch?

    Passen doet het volgens mij wel king:

    #17447809

    mijne zijn met de tig gelast en is 4 mm dik staal dus zou goed moeten zijn

    maar welke radiateur heb je er voor

    gaat bij mij een f20 op voorlopig word in duitsland ook gebruikt

    #17447810

    origineel gepost door bladeofdarkness
    Als je ‘m voor een redelijk prijs kan krijgen is een F28 natuurlijk ook een optie toch?

    Passen doet het volgens mij wel king:

    Heb liever geen F28 vind het niet fijn rijden…

    @ JBL freak.

    zeg niet dat jou steunen slecht zijn. vond het er niet zo sterk uitzien als ik eerlijk ben.

    maar zal vast wel goed zijn denk

    #17447811

    zien er zo wel stevig uit hoor bij mij

    is op foto altijd moeilijk te zien

    maar heb je wel plek voor je riem voor de stuurpomp

    lijkt zo krap

    #17447812

    zit idd krap, maar past wel:P

    #17447813

    origineel gepost door Bug Killer
    hij is smaller maar evenlang als een F28;) dus zo kort is ie niet:D

    Kort kwa maatvoering, lang kwa reductie… :D

    Ziet er goed uit Mathijs !! :thumbup

    #17447814

    Nog updates?

    #17447815

    ben er gisteravond nog even mee bezig geweest, radateur geplaats en beugeltjes gemaakt. en beugels gemaakt/gelast voor de kvs pot;)

    binnekort foto’s

    #17447816

    dit wil ik blijven volgen.
    hahaha leuk zo’n wolf in schaaps kleren.
    en dan 1.2 er achter op zie het al voor me bij de stoplichten.
    dat spurt weg dan.
    echt iets voor mijn vrouwtje

    #17447817

    blijft gewoon GSI op staan mischien wel een logotje maken in oude type gsi letters ‘GSIV6’ denk wel mooi:)

    verder nog even bezig gegaan. kabebloom op motor gelegd. aangesloten, motorcomputer zit al aangesloten, stekker gesoldeerd voor in de auto. moet aleen nog wel een stuk inkorten aan bestuurders kant.

    foto’s:

    Verder nog een mooi vliegwiel gekocht 3,4 kg!!

    was het weer

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 163)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.