Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Corsa B gsi skirt abs plastic
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
-
AuteurBerichten
-
24 januari 2012 om 23:21 #17975252
Of het ABS (of iets vergelijkbaars) is, is redelijk makkelijk te zien.
Wit is altijd iets van polyester of fiberglas. ABS is altijd zwart, PU meestal ook, en Rieger schijnt met iets op de proppen te komen wat Duraflex heet en dat moet ook zwart zijn. Tenminste als ik de fabrikant goed onthouden heb. Moet iets zijn in de trand van fiberglas versterkt ABS. Soort van wat men normaal doet met fiberglas en polyesterhars, maar dan dus fiberglas ingespoten met ABS.
Zou sterker moeten zijn dan poly, maar met de voordelen van de flexibiliteit van ABS, en moet nog minder wegen.25 januari 2012 om 14:50 #17975253@joop1970 wrote:
Nou, tlijkt er wel aardig op. Mijn frans is alleen ruk en ik weet niet of het abs is:
http://www.autosportwilly.com/tuning-16990-carrosserie-corsa-b-1993-3p.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Heb ff navraag gedaan bij deze leverancier en deze zijn van poly.
15 november 2012 om 13:09 #17975254Nou ik heb het bedrijf gevonden die ze maakt:
http://www.lester.it/en/dettaglio.php?a=1736″ onclick=”window.open(this.href);return false;Zijn van ABS, als het goed is uit 1 stuk en heb al een mailtje eruit gestuurd of je ze ergens in nederland kunt bestellen.
Ben benieuwd!
Edit: Ik moest de importeur even mailen: http://www.autostyle.nl
15 november 2012 om 20:40 #17975255Ha, lachen :D , dat de zoekactie nog altijd gaande is :thumbup :thumbup..!
Ben benieuwd naar de reactie van AutoStyle..het liefst koop je het direct van de fabrikant.. (€€..).
Dit was niet mogelijk zeker?15 november 2012 om 21:32 #17975256Nee helaas niet. Ik ben benieuwd inderdaad. Op de italiaanse site staat 115 euro + btw. Zou me niks verbazen als het 150 euro bij autostyle is…
16 november 2012 om 10:38 #17975257autostyle biedt ze aan voor 138 euro. Geen idee of dat een chille prijs is.
Kleur is zwart16 november 2012 om 18:50 #17975258Per set hoop ik?
Dan valt het nog wel mee.Weet niet wat die Italianen precies bedoelen met:
“SIDE SKIRTS 3 doors excepting GSI “
Kan geïnterpreteerd worden als, ‘behalve’ GSi.
Dan zal er nog wat werk aan zitten..Nu ben ik wel weer benieuwd naar de look van de skirts, ongespoten, als dat net als de wielranden, bumperdelen is, heb ik nog steeds animo.
Je hebt ABS namelijk helaas ook in andere kleuren:
16 november 2012 om 18:58 #17975259Ja, ze zeiden dat de kleur zwart was. Except gsi bedoelen ze denk behalve de gsi uit 93 mee, voor de rest is er namelijk niks anders aan welke corsa dan ook.
Ik neem aan dat de prijs per set is. zal het even navragen nog.22 november 2012 om 20:48 #1797526022 november 2012 om 22:18 #17975261Bedankt voor het posten van de foto :thumbup .
Weet je ook al hoe je het gaat monteren?
Geloof dat de montage punten welke er zitten bij de oude GSi, voor dat type sideskirt, niet op onze GSi zitten.
Zijn de inkepingen op deze skirts misschien tbv de montage, en hebben we daar op die plek iets voor zitten?
Dan nog zal het hier en daar ge-kit moeten worden denk ik..of boren en popnagelen.En je hebt ook sowieso de achterste wielranden van de oude GSi nodig denk ik?
Of valt dat deel van deze sideskirt over de wielranden denk je?23 november 2012 om 06:58 #17975262@joop1970 wrote:
Ja, ze zeiden dat de kleur zwart was. Except gsi bedoelen ze denk behalve de gsi uit 93 mee, voor de rest is er namelijk niks anders aan welke corsa dan ook.
Ik neem aan dat de prijs per set is. zal het even navragen nog.GSi’tjes hebben normaal van die kleine puntjes uit de dorpels steken waar de skirtshangers aan zitten, waar dan weer skirts aan vast klikken.
En het achterste deel van de skirt (hoek onderaan spatbord, voor het achterwiel) is een los deel.
Dus de skirts die je laat zien zullen nooit passen icm de rest van een originele GSi bodykit.Wat is trouwens de link naar het die skirts bij Autostyle?
Of de productcode?
Vindt ze wel vet eigenlijk, en lijkt me wel wat voor de Corsa van m’n vriendin.23 november 2012 om 08:39 #17975263@ teamwest: Achterste stuk past inderdaad over de bestaande wiellijsten heen. Ik denk dat ik ze vast ga kitten, desnoods met 2 parkertjes ergens maar liever niet. Kit zit vast zat. Inkepingen zijn denk ik voor de montage ja. Als ik uberhaupt iets ga boren uiteraard even behandelen met primer en dergelijke.
@ McKaamos: dat weet ik ;) Wat ik bedoelde is dat de skirts niet passen op een corsa geleverd met gsi bodykit. Voor de rest passen ze overal op. Het is een replica van de originele bodykit alleen dan in het zwart zodat het bij de wiellijsten past. Vind ik de mooiste optie, zo houdt je het een soort van origineel.
Als je autostyle mailt met de link die ik eerder gaf van lester.it noemen hun een zaak bij jou in de buurt die de spulen van autostyle kunnen leveren. Daar kan je ze dan bestellen, levertijd is 1-2 weken.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.