corsa b gsi 1.6 motor valt uit

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b gsi 1.6 motor valt uit

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Motor valt uit als ik Mn koppeling indruk en wil gaan remmen , bougies al vervangen, collega van me zij dat die te rijk loopt , heeft dit invloed erop? En hoe kan k dat aanpassen? Of wat is anders het probleem?
    K kan m dan wel gelijk starten met sleutel of als ik Mn koppeling op laat komen start die ook.

Alleen bij warmgereden motor of ook koud ? Sporadisch of altijd ? Ruik je ook sterke benzinelucht uit je uitlaat ?

Ik weet niet zeker of t bij n warme of koude motor. Volgens mij meestal warm, en het licht er net aan. T gebeurt meestal als ik was harder heb gereden en ik trap Mn koppeling in en begin te remmen

Enne geen benzine lucht, totaal niet zelfs

Check inlaattraject, gasklephuis, brandstoftoevoer. Probeer het probleem ook iets meer te isoleren. Stationair loopt hij wel goed, ook als bij warme motor ? En doortrekken met volgas van laag naar hoge toeren ? Misschien ook nog uitlezen, kan handig zijn.

Stationair draait die goed, optrekken en flink gas geven in elke versnelling doet die goed. En de rest ga ik dan wel Ff nalopen dan! Thnx voor de info!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.