Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!-

25 berichten aan het bekijken - 851 tot 875 (van in totaal 1,337)
  • Auteur
    Berichten
  • #17355691

    Dit is een geribbelde van binnen…..maar dit zijn ook rotdingen, als ie te warm wordt met lassen laten die lagen los…Lekt ie;)

    #17355692

    klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.

    ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf

    mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…

    #17355693

    Gheheh ja dat had ik toen van je gezien ja. Mooi klote.
    Deze zal daar geen last van krijgen:wub

    #17355694

    origineel gepost door sw16v
    klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.

    ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf

    mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…

    Had dit ook niet te maken met het vele vermogen?

    #17355695

    veel is maar relatief :P

    zal ook best er mee te maken hebben, moeten ze maar over kunnen vind ik!
    heb nu geen er onder, enkel het bewegend deel tussen turbo en downpipe.
    gebeurt dit iig niet weer!:angel

    #17355696

    Hoeveel minder vermogen had je met dit euvel?

    origineel gepost door sw16v
    klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.

    ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf

    mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…

    #17355697

    Nou eindelijk weer aktie, het blokje hangt er in:afro

    Auto omhoog halen…..gigantisch hoog!!!

    Hier raakt de bak mn stabistang……..Denk dat ik de stang plat sla op dat punt….

    De uitlaat is pasgemaakt met een flexibel stukje in het spruitstuk. Het spruitstuk wikkel ik vanavond in.
    Helaas kan ik de uitlaat niet afbouwen achter, daar moet nog een nieuwe mof bij komen.

    Moet nog wat dingen doen
    Stuurbekrachtiger aansluiten. potje plaatsen.
    Uitlaat klaar maken
    Benzineleiding van pomp naar carbs
    Oil catch tank plaats verzinnen.
    Onsteking aansluiten….
    enz enz……

    Nog genoeg te doen,t word al duister dus ik hou het voorgezien verder.
    Mischien morgen weer pruttelen.

    #17355698

    Het grote werk is iig gebeurd, nu al die kleine prutsdingetjes nog! Maar ziet er al erg fijn uit, ga zo door!

    #17355699

    Thanks!

    Ben blij dat dit weer gebeurt is….Zijn we daar weer van af.

    Nu nog mn dure Facom soldeerbout/brander terug vinden, kan ik de draden verlengen/aanpassen..

    Uitlaatspruitje is klaar.

    Morgen starten denk ik…

    #17355700

    lekker bezig man..
    Zo staat het alweer een stuk beter :D:thumbup

    #17355701

    Ziet er gaaf uit die motorfietscarburateurs!!

    #17355702

    Ziet er netjes uit hoor, ik zou die stabistang op de punten voor de carterpan en na de carterpan van je bak inslijpen dan platslaan en dan weer lassen. Anders word het denk ik lastig en sla je misschien heel de stang krom dat is zonde.

    #17355703

    Dat is knap hoog ja!

    Zit ook nog steeds te bedenken hoe ik dat straks met mijn astra en 3.0 ga doen:vertag

    #17355704

    origineel gepost door sw16v
    klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.

    ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf

    mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…

    Ik zat er nog eens over na te denken, maar blijft toch vreemd.
    Deze flex. stukken worden toch ook af fabriek gebruikt?
    Zo slecht kunnen ze toch niet zijn zou je zeggen.

    #17355705

    origineel gepost door Corsa16V
    Ziet er netjes uit hoor, ik zou die stabistang op de punten voor de carterpan en na de carterpan van je bak inslijpen dan platslaan en dan weer lassen. Anders word het denk ik lastig en sla je misschien heel de stang krom dat is zonde.

    :thumbup

    goed idee.

    Hij loopt weer.
    Een herrie! Niet normaal, hier kom ik nooit me op het circuit op.
    Gaspedaal is kort…je geeft te snel volgas.
    Moet de koelslangen nog uitzoeken, en er moet een spal koelvin komen.
    De originele past niet meer, hij zou dan met dat stuk plastic tegen de uitlaat aankomen.

    #17355706

    origineel gepost door Trompie
    Dat is knap hoog ja!

    Zit ook nog steeds te bedenken hoe ik dat straks met mijn astra en 3.0 ga doen:vertag

    Ik had er een karretje onder met een band ….dat is ook hoger als een blok alleen.

    Achterop had ik er ook bokken onder, ander kwam de bumper op de straat.

    Een brug (2kollomer) werkt stukken mooier.

    #17355707

    als je dat plastic stuk van je koelvin eraf zaagt, en dit vervangt door een stukje aluminium zou het moeten passen, zelf toen ook gedaan bij mn corsa b c20xe

    ok je hebt niet heel erg veel ruimte,maar t zou moeten passen

    verder: nice project

    #17355708

    Het is niet bij de koelvin…het is meer op dat recht eind.

    Heb altijd al een spal voorop willen hebben…
    Van de week maar 1 bij Dpt halen, zijn niet al te duur

    #17355709

    spal rules…

    #17355710

    Spal blazend ftw!

    Wat voor aansluiting zit er eigenlijk op?
    Krijg je die erbij?
    Kan toch wel op de originele draad aangesloten worden lijkt me?

    #17355711

    gewoon 6,35mm aansluitstekkertjes..
    Orginele stekker aanpassen maar is wel te doen..

    #17355712

    +- zit omgedraaid maar als je met speciaal stekkergereedschap kan je ze zo omwisselen anders even met een paperclip is ook te doen. Maar ik heb nog een zuigende liggen van SPAL nieuw. Ook ff opletten als je besteld bevestegingsmateriaal erbij bestellen.

    #17355713

    Dat komt wel goed. Ik neem een blazende, de cappaciteit wordt minder als je hem om poolt. Maar je hebt ze ook waarvanje de Fan kan draaien…

    Mn goedkope dagrij helm


    Bumper gepast…. heb nog wel speling…maar het is niet veel allemaal.
    Gelukkig veert de auto niks…..maar moet wel uitkijkn met drempels denk ik.

    Moet ook een set spoorverbreders halen, de wielen lopen aan op de schroefset.

    #17355714

    Maak er meteen een extra schakelaar bij zodat je de fan ook aan kan zetten als je staat te wachten in de rij voor het racen.
    Je thermostaat regelt hem dan mooi op 90 of 80 graden af (afhankelijk van je thermostaat).

    Gewoon paralel met je normale sensor zetten, werkt super en voorkomt dat je met een hete motor moet gaan starten.

    Spal is ook gewoon met 4 ty-wraps in de radiateur vast te zetten. Werkt beter dan die spijkers die je er van Spal bij krijgt naar mijn idee.

    #17355715

    origineel gepost door max
    Maak er meteen een extra schakelaar bij zodat je de fan ook aan kan zetten als je staat te wachten in de rij voor het racen.
    Je thermostaat regelt hem dan mooi op 90 of 80 graden af (afhankelijk van je thermostaat).

    Gewoon paralel met je normale sensor zetten, werkt super en voorkomt dat je met een hete motor moet gaan starten.

    Spal is ook gewoon met 4 ty-wraps in de radiateur vast te zetten. Werkt beter dan die spijkers die je er van Spal bij krijgt naar mijn idee.

    smelten die tywraps niet door de warmte van de radiateur?

25 berichten aan het bekijken - 851 tot 875 (van in totaal 1,337)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.