Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 2,025)
  • Auteur
    Berichten
  • #17372942

    goed bezig marcel!

    zal je binnenkort eens ff bellen of je thusi bent:D:D:D

    #17372943

    zal vanavond wel even het fototoestel pakken.
    Helaas nog niets gehoord van de man die alles aan het verchromen is. Maar goed tis nog maar dag 4.

    De laatste loodjes.

    #17372944

    Originally posted by corsaracer
    goed bezig marcel!

    zal je binnenkort eens ff bellen of je thusi bent:D:D:D

    De cola staat klaar :)

    #17372945

    Zijn er nog tribune kaarten tekoop of alleen backstage passen :jerry:jerry

    Hij gaat 1 keer links eind rechts en na 400-500 meter kan die op na 300 kmh :P

    Ken je trouwens je nummer eens u2u en ben het na 2 jaar kwijt:P

    #17372946

    haha tribune bouwen is wel een idee.

    Ik heb net de inlaatdelen opgehaald.
    Alles chemisch vernikkeld en verchroomd..

    Ziet er heel gaaf uit.
    Morgen ff een dagje sleutelen..

    #17372947

    en foto’s maken hea !!

    #17372948

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

    #17372949

    Geluid is het nadeel van een Kompressor….
    Een turbo krijg je nog wel “gewoon” stil.
    Daarom komt die van mij gewoon terug op de openbare weg, ondanks het feit dat ik niet direct bij DLD woon :P
    Ik moet gewoon af en toe die duw in je rug voelen, net zoals een startend vliegtuig ;)

    #17372950

    Lekker vandaag heel veel meters kunnen maken.

    Afgelopen week de nieuwe NOS fles ontvangen:

    Onderste Collector deel aan het klaar maken:

    De dynamo/charger steun, ook verchroomd:

    Bovenste collector deel:

    Onderste deel en steun gemonteerd.

    Charger gemonteerd:

    Net een spiegel:

    Alles weer op zijn plek:

    En nog mijn velgen die er voor het apk en straat gebeuren opkomen.
    Gelijk aan de velgen waar de M&H slicks opliggen:

    Tevens alle brandstofleidingen en koppeling vastgezet.
    Nog een paar kleine dingen en de bedrading.

    Aankomende week laat ik de accubak nog even aflassen en meteen verchromen.
    Dan is dat ook weer gedaan.

    #17372951

    Deze week starten en lopen?

    :kewlpics

    #17372952

    Originally posted by Fearless
    Deze week starten en lopen?

    :kewlpics

    moet nog wel iets meer gebeuren…
    :hmmz:hmmz

    Maak er geen haast klus van..
    Van mijn part loopt ding pas in december of pas volgend jaar.

    Ga alles nogmaals dubbel controleren

    #17372953

    Die delen zijn hopelijk toch wel alleen aan de buitenkant verchroomd? niet dat er na een poos van die schilfers door de motor opgezogen worden…:(

    Ziet er wel leuk uit zo!:thumbup

    #17372954

    Originally posted by giuliettaevo
    Die delen zijn hopelijk toch wel alleen aan de buitenkant verchroomd? niet dat er na een poos van die schilfers door de motor opgezogen worden…:(

    Ziet er wel leuk uit zo!:thumbup

    binnenkant is chemisch vernikkeld.
    Chroom krijg je niet aan de binnenkant van deze delen.

    Het vernikkelen kan tegen de verschillen in temperatuur, water, benzine, lachgas, methanol etc etc etc..

    Dus dat moet goed gaan.
    Meerdere proffesionals op dit vakgebied (chemische newerking) zeggen dat dit goed gaat.

    king:king:

    #17372955

    pure porno dit man….

    nu moet ik zeker snel komen haha:wors:wors:wors:wors

    #17372956

    Het ziet er allemaal weer netjes uit, ben erg benieuwd als hij straks draait.
    Het chroom vind ik minder, past na mijn idee niet echt bij de motor/auto.
    Gauw weer andere foto’s:)

    #17372957

    Originally posted by sylvester1
    Het ziet er allemaal weer netjes uit, ben erg benieuwd als hij straks draait.
    Het chroom vind ik minder, past na mijn idee niet echt bij de motor/auto.
    Gauw weer andere foto’s:)

    gelukkig smaken verschillen.

    #17372958

    ik weet niet of het al gevraagd of gezegd is maar hoeveel pk en nm moet dit beestje gaan leveren…
    top project ziet er allemaal super goed uit!:thumbup

    #17372959

    vermogen weten we gewoon niet.
    je hoopt zo veel mogelijk maar als we realistisch blijven met de huidige poulies en setup zal het om en nabij de 300 pk liggen met het lachgas…

    edit,

    vergeet alleen niet dat deze motor straks zijn max koppel al rond de 3000-3500 rpm moet hebben gehad en al begint te drukken vanaf 1200 -1500 rpm ;)

    is puur dragrace he

    #17372960

    nog ff een filmpje met foto’s van de afgelopen 2 en half jaar:

    #17372961

    gaaf filmpie maar het eind is toch het mooiste……..

    #17372962

    Originally posted by roger rabbit
    gaaf filmpie maar het eind is toch het mooiste……..

    hahaha
    is toch zo..

    en kijk maar goed naar de achterruit van de corsa..
    staat ook een tekst op :P

    #17372963

    zo zie je maar het venijn zit hem in de staart…………

    #17372964

    mooi mooi mooooooooiiiii project.
    zijn er ook vip plaatsen, of alleen tribune plaatsen:D:D
    machtig gebeuren, en we kunnen niet wachten op de eerste testbank run, filmpjes, 400 meter, enz enz.
    maar we wachten gewoon af hoor.

    groeten.

    #17372965

    Mooi filmpje :thumbup alleen dat muziekje kan echt niet :swear
    Wachten op het gejank en gebrul!

    #17372966

    mijn lachgas verzameling begint nu langzaam te groeien.

    Gisteren weer wat spullen binnen gekregen en ben nu alweer bezig met nogmeer spul.

    Kleine opsomming van het huidige spul:

    1x oud type fles (licht blauw)
    1x nieuw type fles (metallic Blauw, zie foto hierboven)

    diverse nozzle’s en jet

    1x thermostaat geregelde fleswarmer
    2x fles deken
    1x purge kit
    2x down tube
    2x safety blow off

    Ben nu bezig met de derde fles en houders.
    Eind van het jaar komt er nog weer meer bij :D

25 berichten aan het bekijken - 1,251 tot 1,275 (van in totaal 2,025)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.