Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

25 berichten aan het bekijken - 1,076 tot 1,100 (van in totaal 2,025)
  • Auteur
    Berichten
  • #17372766

    Originally posted by rallyastra
    Marcel,

    De brandstofslang D06 was nog steeds backorder hoorde ik gister vandaar dat het er nog niet bij zat.

    hmmm knaken, hebben ze al een verwachte leverdatum??

    #17372767

    He marcel,

    Zie ik het goed of zijn die rondingen in de collectoren niet helemaal mooi rond??

    #17372768

    Originally posted by sylvester1
    He marcel,

    Zie ik het goed of zijn die rondingen in de collectoren niet helemaal mooi rond??

    welke rondingen?
    van de gaskleppen???

    dat boeit geen zak.. daar zuigt die alleen aan.
    die waren mooi rond totdat ik erachter kwam dat ik dan de collector niet zou kunnen monteren.

    dan maar 1 ovaal gat..

    #17372769

    [/quote]

    3 woorden voor deze auto

    DIK DIK DIK

    #17372771

    die koplampen blijven egt mooi:D:D

    verder vet project

    #17372772

    waarom eigenlijk 2 gaskleppen en niet 1 grote?? vraag het me gewoon af hoor vind het een vet project , ben erg benieuwd naar t resultaat.

    #17372773

    Originally posted by jermir
    waarom eigenlijk 2 gaskleppen en niet 1 grote?? vraag het me gewoon af hoor vind het een vet project , ben erg benieuwd naar t resultaat.

    met 2 kleinere kan ik bij de start iets mooier doseren..
    de bereking staat nog wel ergens in dit topic..

    Ding heeft met deze 2 diameters voldoende om zowel in deellast als vollast de lucht te pakken..

    #17372774

    Blijft echt geweldig werk wat je daar verricht :thumbup Qua lampen blijven morettes eigenlijk wel de beste keuze :wub

    #17372775

    Zow vandaag even een aantal extra vacuum / boost aansluitingen gemonteerd.
    Tevens de pulsgever in de bak gemonteerd en een aantal slangen weer aangesloten..

    Moest eerst de garage en het magazijn eens een beetje opruimen..
    Maar daar zie je nu al niets meer van haha..

    meteen maar een paar foto’s:

    Ga nu elke dag proberen wat te doen..
    Zodat ik voor mijn vakantie een stuk verder ben..

    #17372776

    Laat je dat gelaste apparaat onbehandeld?
    Of is dit eerst ff om te proberen?

    Ben benieuwd naar de filmpjes en resultaten :D:thumbup

    #17372777

    nee man..
    die gaat eerst in een chemisch nikkelbad om vervolgens in een chroom bad te gaan

    :)

    Anders rot het van binnen zo weg

    #17372778

    AHA!….Je doet zelf ook aan Show :P:P:P
    Blingbling onder de kap :P:P:P

    #17372779

    de engine room moet wel bling bling zijn dit keer
    Stukje perfectie misschien..

    maar het wordt niet verchroomd uit blin bling oogpunt.
    Ik zocht een oplossing waardoor beide collectoren worden beschermd tegen weers invloeden en de vloeistoffen die ik er in spuit..

    Daarin is chemisch vernikkelen icm sierchroom aan de buitenkant de beste oplossing..
    dus tja dat doen we dan maar
    hahaha

    #17372780

    zal nu toch onderhand al wel beginnen te kriebelen niet?

    ik weet dat ik i.i.g niet kan wachten op de eerste start.:P

    #17372781

    valt mee hoor.
    ze staat al zolang stil hahah

    maar goed als je dan weer een c20xe hebt ingebouwd en start dan heb je wel zoiets van ik moet er ook maar een keer aan geloven.

    haha

    #17372782

    origineel gepost door corsaboy
    valt mee hoor.
    ze staat al zolang stil hahah

    maar goed als je dan weer een c20xe hebt ingebouwd en start dan heb je wel zoiets van ik moet er ook maar een keer aan geloven.

    haha

    Ik hoor wel dat het een Dame is… Wat is haar naam?;)
    Ik weet niet wat ze precies allemaal onder haar motorkap heeft
    liggen maar ik weet wel dat dit echt Uber dik is!

    Respect voor dit project

    :P

    #17372783

    origineel gepost door corsaboy
    valt mee hoor.
    ze staat al zolang stil hahah

    maar goed als je dan weer een c20xe hebt ingebouwd en start dan heb je wel zoiets van ik moet er ook maar een keer aan geloven.

    haha

    valt wel mee zegt die boemibol…….hahahaha, ik geloof dr niks van ouwe boef! ;) :D

    als ik weet wanneer er voor het eerst gestart zal worden dan zit ik de week van tevoren al te springen en hyperactief te wezen :P haha en dan is het nog niet eens mijn auto :D hahaha

    #17372784

    Originally posted by peerke1987

    Ik hoor wel dat het een Dame is… Wat is haar naam?;)
    Ik weet niet wat ze precies allemaal onder haar motorkap heeft
    liggen maar ik weet wel dat dit echt Uber dik is!

    Respect voor dit project

    :P

    ja absoluut.. een hele vurige.
    Zelfs mijn vrouw is af en toe jaloers dat de dame in de garage teveel aandacht krijgt in het weekend hahahah

    thx verder

    #17372785

    @badmuts..
    jij staat elke keer met een dikke paal te kwijlen hahahah

    :D:D:D

    Ben ik van je gewend..

    #17372786

    origineel gepost door corsaboy

    @badmuts
    ..
    jij staat elke keer met een dikke paal te kwijlen hahahah

    :D:D:D

    Ben ik van je gewend..

    dat komt meer door jou dan door die auto……OEPS! of heb ik nu teveel gezegd :angel :D hahaha

    alle gekheid bij elkaar, het ziet er idd erg top uit in de enginebay :) :)

    #17372787

    ik blijf me verbazen, elke keer weer!

    na mn vakantie bellen we ff marcel, sowieso om ff te komen kijken, en wat andere dingetjes :thumbup

    #17372788

    is goed johan.
    je hebt me nummer :agent

    #17372789

    Zow, vanavond even de leiding van de WM injectie onder de auto door gelegd.
    Wat een takke werk was dat ff.
    Gat zoeken voor de doorvoer etc..

    Maar tis gelukt. Pomp is op de tank aangesloten en leiding ligt in de motor ruimte..
    Morgen weer verder met het WM Injectie systeem :D

    #17372790

    WM Injectie ff laten liggen vandaag
    morgen krijg ik daarvoor weer onderdelen binnen.

    Wel vandaag een andere dynamo gemonteerd, kon die kut kompressor er eerst weer af..
    Toen ff de steun en het stelmechnisme afgemaakt.

    Definitief de omlooprol gemonteerd en de riem van de kompressor opgespannen..
    Werkt allemaal.. Ff met de hand blok rond gegooid..

    Riem ligt mooi recht.. begint nu langaam wat te worden.. :agent

    #17372791

    Wat voor spanner heb jij gemaakt voor je dynamo?
    Ik heb een simpel ouderwets systeem, maar telkens breekt het af na een tijdje.

    Zelfs met de rubbers er in.

25 berichten aan het bekijken - 1,076 tot 1,100 (van in totaal 2,025)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.