Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15

25 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,025 (van in totaal 2,025)
  • Auteur
    Berichten
  • #17372691

    nee dat verwacht ik ook niet van je, had er alleen nog nooit van gehoord zodoende dat ik doorvraag :0

    #17372692

    wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.

    in europa is het nog niet zo bekent.

    het werk voor al op een geblazen motor.
    er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
    kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.

    het kan op benzine en diesel motoren.

    de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P

    #17372693

    orignineel gepost door corsaboypuur koeling…
    ben alleen niet van plan al mijn specs hier nu op tafel te gooien..

    origineel gepost door kiyamizio
    wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.

    in europa is het nog niet zo bekent.

    het werk voor al op een geblazen motor.
    er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
    kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.

    het kan op benzine en diesel motoren.

    de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P

    mooi is dat corsaboy, jij wil je specs niet op het forum gooien hier….. doet iemand anders het wel even voor je :jerry:jerry

    ziet er allemaal nog steeds veelbelovend uit en ook nog eens superbruut allemaal! (maar dat zal je wel vaker hebben gehoord)

    #17372694

    als je nog even zo doorgaat kom ik toch nimmer langs je staan op de strip hoor…. :o:P

    #17372695

    edit

    #17372696

    edit

    #17372697

    hahaha ik weet het Tim,
    maar ding moet gewoon goed gebouwd worden..

    Volgend jaar ben ik iig op zo veel mogelijk plaatsen te vinden..
    Waarschijnlijk ook weer op brustum…

    En drachten wordt voor jou ook intressant.
    Aangezien we daar gaan starten om 15:00 tot 22:00

    :D

    #17372698

    Nog een paar nieuwe foto’s van vandaag.

    ouwe foto van de brandstoftank,
    die is nu ook weer netjes:

    De Bosch 044 is nu aangesloten op de catchtank:

    WM Injectie op de plaats gezet:

    Foto van de binnenkant:

    Engine bay:

    #17372699

    deze auto wordt zeer netjes opgebouwd.
    Speciale specs.
    zeer dik allemaal.
    :wors:wors:wors

    Ik neem aan dat je paneel op middenconsole nog wel in een kleur spuit;)

    #17372700

    Hoeveel punten staan er nog het lijstje om te moeten doen voor je kunt rijden ?

    Ik ben heeeeel heeeel heeeel erg benieuwd naar het geluid en de prestaties ;)

    #17372701

    origineel gepost door jens276

    orignineel gepost door corsaboypuur koeling…
    ben alleen niet van plan al mijn specs hier nu op tafel te gooien..

    origineel gepost door kiyamizio
    wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.

    in europa is het nog niet zo bekent.

    het werk voor al op een geblazen motor.
    er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
    kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.

    het kan op benzine en diesel motoren.

    de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P

    mooi is dat corsaboy, jij wil je specs niet op het forum gooien hier….. doet iemand anders het wel even voor je :jerry:jerry

    ziet er allemaal nog steeds veelbelovend uit en ook nog eens superbruut allemaal! (maar dat zal je wel vaker hebben gehoord)

    haha bedoel je daarmee die 30pk met de specs:P

    hij haalt er veel meer uit natuurlijk. en hij zal wel niet zon autostyle setje hebben, dus dan klopt die 30pk van geen kant. maar ik zou het verschil wel graag willen weten als je WM aanzet:wub ben zelf bezig met zon setje op me cih maar zonder turbo werk het niet optiemaal.

    #17372702

    teveel punten haha,

    – afbouwen brandstofsysteem
    – afbouwen luchtinlaat collector
    – plaatsen nozzle’s wm injectie
    – plaatsen NOS nozzle’s
    – kvs reservoir bouwen
    – olie op het blok
    – klepdeksel in kleur zetten
    – aanpassen van de dyanmo tbv span mechanisme
    – aanpassen coupler van de kompressor, wil ik een andere in hebben
    – aanpassen motorkabelboom
    – plaatsen accu + master cut off

    pfff ik wil er niet over nadenken veels te veel dus…

    #17372703

    @ kiyamizio

    volgens mij leverancier kan het ook goed op atmo motoren hoor.
    Ok je haalt er niet zoveel voordeel uit als bij een geblazen motor maar je kunt veel hogere compressie verhouding toepassen doordat je de klopgrens kunt gaan verleggen :D

    #17372704

    ik wou het als standoff maken op me webers. om die golfjes een extra neer te meppen.

    welk merk/setje heb jij miss een linkje ofzo?

    #17372705

    origineel gepost door corsaboy
    hahaha ik weet het Tim,
    maar ding moet gewoon goed gebouwd worden..

    Volgend jaar ben ik iig op zo veel mogelijk plaatsen te vinden..
    Waarschijnlijk ook weer op brustum…

    En drachten wordt voor jou ook intressant.
    Aangezien we daar gaan starten om 15:00 tot 22:00

    :D

    nog steeds niet intressant. Weekendje feesten ontbreekt nog :P

    #17372706

    bent weer goed bezig marcel!!!

    ik zie je 25 juni wel op drachten!! ben er ook lekker vroeg!

    #17372707

    Dat ziet er goed uit :-)

    #17372708

    Nice nice :wors

    #17372709

    Vandaag maar weer ff een paar uurtjes aan de hobby geweest..
    Kan nu ff niet verder, spul moet eerst naar de lasser en moet een aantal aparte tap-jes hebben..

    Heb nu wel de aansluitingen voor de recirculatiekleppen erop zitten:

    Deze week in de avond uren maar af en toe wat kleine dingen doen..

    #17372710

    geil……….:jerry

    #17372711

    dit is niet zomaar een projectje…:o

    waar haal je alle kennis vandaan?

    #17372712

    Wat een bouwerkjeking:

    Die compressor zit nu gewoon op je originele inlaat? ipv de originele gasklep dus?
    kpobeer het een beetje te begrijpen allemaal, maar snap er nog weinig van :p

    #17372713

    Originally posted by peerke1987
    dit is niet zomaar een projectje…:o

    waar haal je alle kennis vandaan?

    thx,

    ik lees heel veel op internet, althans destijds heel veel gelezen en zoek nog steeds naar info altijd.

    Maar mijn grootste hulp achter dit project is Max..
    Elke keer als ik iets zie van hey dat is leuk dan moet ik altijd ff bellen met max. Dan gaan we ff brainstormen en hierdoor komen we soms weer op andere ideeën..

    En natuurlijk wel een beetje je boeren verstand gebruiken.
    Dan kom je ook al een heel eind..

    tis geen rocket science..

    Gewoon met veel mensen over dingen praten, lezen en doen.
    Dan kom je een heel eind.. king:

    Owh ja en een geldboom planten..
    misschien zelfs wel een hele boomgaard…

    zonder dat ben je nergens…

    #17372714

    erg gaaf!

    wm injectie klinkt mij ook leuk,

    ik hoef geen 30 pk ofzo maar klopgrens naar benede drukken en veiliger rijden wel:vertag

    #17372715

    Originally posted by Fearless
    Wat een bouwerkjeking:

    Die compressor zit nu gewoon op je originele inlaat? ipv de originele gasklep dus?
    kpobeer het een beetje te begrijpen allemaal, maar snap er nog weinig van :p

    ik heb een m2.8 inlaat met tc spruitstuk gepakt..
    Die is een stuk lager dan de m2.5 omdat er normaal een tc klep tussen moet.

    Dat heb ik kunnen laten vervallen net als de orginele gasklep. Hiervoor hebben max en ik een collector ontworpen om de kompressor op de inlaat te plaatsen.

    Vervolgens heb ik zelf de collector ontworpen voor de gasklep..

    nu heb ik dus een recicrulatiesysteem tussen uitgang kompresssor en ingang kompressor.

    2 aansluitingen met dus ook 2 recirculatiekleppen.

25 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,025 (van in totaal 2,025)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.