corsa b achterkant lager krijgen, hoe??

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b achterkant lager krijgen, hoe??

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #18111370

    Ik reed zelf ook eerst met een Friedrich Groep A uitlaatsysteem. Maar godverdomme wat een herrie op de snelweg. Bij 120km/h had je zo’n bloedirritant geluid. En vooral als je zo 200km achter elkaar moet afleggen haha.

    Nu rij ik weer met originele uitlaat , als ik meer geluid wil uit de uitlaat maak ik wel wat meer toeren :jerry

    Ik wil eigenlijk wel een sportuitlaat , hij mag iets meer geluid maken als nu. Maar moet wel een betere flow hebben dan de originele king:

    #18111371

    X16XE mantzel met X20XEV kat en group n sportex catback 54mm :wub
    [youtube:yagh6fpy]http://www.youtube.com/watch?v=yef7-wdML6c[/youtube:yagh6fpy]
    jammergenoeg niet lang plezier gehad an deze setup :swear

    #18111372

    Zo dan, dat stottert en pruttelt goed zeg :???:
    En mag hopen dat die temp meter kapot is?

    Joop, ik vind je stellingen wel erg grof. Niet vergeten dat meningen verschillen (gelukkig, anders zou de hele tuningscene maar erg saai zijn…)

    #18111373

    Heb je ook helemaal gelijk in, ieder zijn ding. Excuses als ik iemand op zijn tenen trap maar ik blijf het niks vinden.

    #18111374

    @Looney wrote:

    Zo dan, dat stottert en pruttelt goed zeg :???:
    En mag hopen dat die temp meter kapot is?

    Joop, ik vind je stellingen wel erg grof. Niet vergeten dat meningen verschillen (gelukkig, anders zou de hele tuningscene maar erg saai zijn…)

    blokje was niet helemaal koud, had een uur daarvoor nog warm staan te draaien
    mn vermoeden is dat de koppakking er al uit lag bij aanschaf
    alleen werdt het door mijn getrap iets duidelijker :jerry
    na mn vectra c20ne en astra gsi c20xe wilde ik wel eens wat anders proberen….. :swear
    ben nu aan het twijfelen over een c14se turbo, c20ne turbo of gewoon weer een hardcore c20xe :wub


    @joop
    , Sjonnies monteren geen groep n met 2.0 kat en spaghetti :vertag

    #18111375

    @EdGSI wrote:

    @PeterNoFear wrote:

    Tja, wat dat betreft heb je ook wel gelijk, schaam me ook wel een beetje met een sebring onder de GSi…

    Maar een GSI komt stukken beter van de plaats dan een 1.4 8v (80pk) :jerry :jerry

    Ja maar het is nog steeds maar een 1.6 16v’tje
    M’n pa heeft een “ander merk” met een 2 liter turbo (200pk), en die uitlaatdiameter is nog minder groot!

    Ik wil er wel een standaard demper ondergooien, maar er is een stuk van mijn bumper in de vorm van de uitlaatgesmolten :jerry :wtf

    #18111376

    Haha, dat heb ik ook een keer gehad, uitlaat hing niet helemaal lekker en na een lange snelwegrit rook je flink wat verbrand plastic….

    Toch jammer

    #18111377

    mmm, ga eerst denk opzoek naar andere achterveren, om te laten na persen.
    desnoods doe ik mijn eigen veren wel.

    waar kun je dat laten doen? hoeveel is mijn winst dan?
    en hoeveel kun je extra zakken met de kw ingekorte dempers?
    net als met de orginele dempers maximaal 4cm?

    #18111378

    heb je ingekorte dempers?
    ik rij met apex dempers en apex veren -6cm en die nogmaals na laten persen.
    Voor de keuring niet altijd optimaal, zitten wel zo los ertussen met een beetje kracht pak ik ze ertussen weg..

    #18111379

    subwoofer :jerry

    #18111380

    de dempers zijn al ingekort.
    gewoon orgineel van KW. icm de veren -6
    waar kan je die laten na persen?
    en hoeveel kan ik nog zakken dan?

    zoek wel 2 verlagingsveren op. plaats die er wel onder tijdens de APK.
    moet ook de voorkant dat met de APK omhoog schroeven.
    als je voorkant omhoog staat liggen de veren er ook in los.

    robert

    #18111381

    Hey heb iemand gevonden die de veren op verantwoorden manier nadrukt.

    http://Www.carsupport.nl

    heb ze een mail gestuurd en ze drukken veren na zodat ze korter zijn

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.