Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 167)
  • Auteur

auto zo gekocht?
    misschien een sneak preview door enkele foto’s?? :D

mooi topic, goed werk! :wors

Ik heb wat foto’s gemaakt van de Kadett E GSI wat we al sinds feb 2013 hebben, inmiddels is de apk verlopen, en ga ik deze GSi helemaal Slopen/Demonteren.

Bij deze foto’s van de sloper

En bij deze de foto’s van het nieuwe Project ( deze moet nog opgehaald worden )

Dat waren alle foto’s wat ik heb kunnen vinden, binnen nu en 2 weken gaat dit project van start ;)

Succes met je nieuwe project Andreas, wat ga je doen met dat oude leren interieur ? heb er wel interesse voor..

@petrolhead wrote:

Succes met je nieuwe project Andreas, wat ga je doen met dat oude leren interieur ? heb er wel interesse voor..

zodra er meer bekend is wat linda met het interieur wil, dan hoor je dat meteen, we willen het eigenlijk vervangen voor eenzelfde interieur, anders wordt het laten maken, wanneer kom je weer eens gezellig naar opel friends limburg? ??

Trouwens voor de lezers, het project is van mijn vriendin linda aka spottekop, zij helpt mee om er wat van te leren

Leuk zeg zo samen, respect en veel succes en plezier!

@Andreas.Berger wrote:

@petrolhead wrote:

zodra er meer bekend is wat linda met het interieur wil, dan hoor je dat meteen, we willen het eigenlijk vervangen voor eenzelfde interieur, anders wordt het laten maken, wanneer kom je weer eens gezellig naar opel friends limburg? ??

Trouwens voor de lezers, het project is van mijn vriendin linda aka spottekop, zij helpt mee om er wat van te leren

Is goed, ik kom snel weer eens langs ( druk bezig hehe )

Dit ga ik ook weer volgen, gaat zeker goed komen :thumbup

@petrolhead wrote:

Maken dat leder interieur want die zijn tegenwoordig uniek!!!!

Nou ff een update over de Corsa zelf, hij was terug naar de oude eigenaar, maar een paar dagen geleden is hij van de weg geduwd en is hij tegen een paaltje geklapt, en gisteravond is hij bij hem gestolen. dus helaas wat nu met de corsa is is onbekend. Als jullie hem zien rijden geef dan even een seintje. Kenteken is XV-PF-50 hij is gestolen nabij het station in heerlen.
    Ver zullen ze er niet mee komen aangezien door het ongeluk de radiateur lek was en er geen koelvloeistof in zit.

@spottekop wrote:

Nou ff een update over de Corsa zelf, hij was terug naar de oude eigenaar, maar een paar dagen geleden is hij van de weg geduwd en is hij tegen een paaltje geklapt, en gisteravond is hij bij hem gestolen. dus helaas wat nu met de corsa is is onbekend. Als jullie hem zien rijden geef dan even een seintje. Kenteken is XV-PF-50 hij is gestolen nabij het station in heerlen.
    Ver zullen ze er niet mee komen aangezien door het ongeluk de radiateur lek was en er geen koelvloeistof in zit.

Niet te geloven weer dit…….

verder info over de corsa?
    model , kleur , uitvoering???

toch niet die blauwe welke je compleet zo wat hebt opgebouwt neem ik aan? :wtf

@spottekop wrote:

even opladen op een kar en door naar buitenland , is zo gebeurd :argue

hopelijk word ie snel gevonden

ik hoop dat ze die hufters vinden. :fy1
    kunnen nergens afblijven die eikels. :wtf :puke :swear

@combo c tour wrote:

Ja om die corsa gaat het, wij zijn er ook kapot van, ik heb er veel werk aan gehad, en dat is natuurlijk zonde als je dit weer ziet, heb hem gister nog afgesleept naar zijn huis, heeft een aardige schade aan de voorkant, dus sn :wtf ap niet welke beklopte nou een schade auto steeld

@Andreas.Berger wrote:

@combo c tour wrote:

Ja om die corsa gaat het, wij zijn er ook kapot van, ik heb er veel werk aan gehad, en dat is natuurlijk zonde als je dit weer ziet, heb hem gister nog afgesleept naar zijn huis, heeft een aardige schade aan de voorkant, dus sn :wtf ap niet welke beklopte nou een schade auto steeld

Er zijn altijd wel mensen die er wat in zien zo zie je maar weer :argue

Dat meen je niet!! Wat een h*fters!!

hij is gevonden op de n299. politie is nu onderweg en de eigenaar ook. .

Is hij expres van de weg afgeduwd?

Echt vd zotte, hoe is het nu met de corsa? Is er verder al nieuws?

ongelooflijk weer dit.
    als de schade al behoorlijk is zal die wel loss zijn.
    met flinke pech hebben ze de motor ook nog kapot laten lopen…… omdat er geen koelvloeistof in zit.

gaat echt te ver tegenwoordig,
    hoop dat je hem nog kan redden,

is er nog nieuws over de corsa of foto’s in de staat waar in hij is terug gevonden?? :wtf

Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal gestolen word voor ram kraken. Wel of geen koelvloeistof maakt dan ook niet uit. Als het maak snel is en in de buurt van de “kraak”.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 167)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.